TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Poker TX NL

píše Ladik

Poslední dobou +- polovinu svého volného času trávím pokerem. Ale pořád si nepřijdu závislej 🙂 Prostě mě to baví. Čtu si o něm v tramvaji, když je čas, kouknu se na nějakej ten sestřih z profi turnaje a nebo si večer zahraju na internetu freerollovej (zdarma) turnaj v rámci pokerliga.cz na Paradise Pokeru proti dvěma tisícům soupeřů. V neděli pořádam žetonové turnaje pro kámoše (hlavně z VONY) o věcné ceny a teď jsem se ještě pustil do hraní pokerřepytour v řepské Sportovce.
Čím víc do tajemství poker texas holdem no limit pronikám, tím se mi to zdá těžší a těžší. O hře, jejíž pravidla se dají napsat do středně dlouhého odstavce, se napsalo už spousty několikaset stránkovejch knížek. A přitom se stane, že sedím u stolu s člověkem, který to hraje poprvý, podruhý a stejně mě porazí.
O téhle hře se ne nadarmo říká, že je ze 40% o štěstí a ze 60% o hráčském umění.
Včera se mi to konečně podařilo skloubit dohromady. Štěstí a hráčské umění.

Vyrazil jsem už popáté na turnaj Poker Řepy Tour. Hrál se již 16. turnaj a přišlo 16 hráčů. Jelikož se hraje vždy ve středu a v pátek od pěti, jsou pro mě středeční turnaje ztracené a vše musím dohánět v těch pátečních. Ale ani na těch nemám 100% účast.
Nastíním Vám lehce svojí pozici. Naposledy, co jsem hrál poker řepy tour, jsem hrál jen na jistotu a hra mi vycházela. Poté, co mi přišlo do ruky AA a zahrál jsem to tak šikovně, že jeden kluk šel all-in, přesně jak jsem si přál. V ruce držel QQ a třetí dáma mu přišla na stůl. To už jsem si nepřál. Zůstalo mi pár žetonů a po pár hrách jsem se odporoučel.
V posdledním (26.) žetonovým turnaji, který hrajem my VONÁCI a konal se minulou neděli, jsem neuhrál ani jednu hru a vypadnul jsem jako první.
A do třetice. Poslední dva turnaje v Pokerlize.cz byly pro mě taky zakletý a já ani v jednom neuhrál ani jednu hru.
Takže asi chápete, že sebevědomí nic moc. A teď ten včerejšek:

První hru jsem hned vyhrál. Pak jsem se nechal jednou ublafovat/oblafnout, v jiné hře mě sejmula vyšší postupka, než ta, kterou jsem držel já a najednou jsem měl malej komínek žetonů. Nebudu to protahovat. Pokud by měl někdo někdy zájem, dokážu mu pár her z hlavy popsat. Jeden all-in, druhej all-in, pár hodně dobře zahranejch her a k final table (9 hráčů) jdu jako chip leader možná jako 2. leader 🙂 A najednou jsme už jen v pěti a hra se zpomalila. Hráč napravo ode mě vylít, hráče nalevo ode mě jsem vyřadil já (a to mi udělalo velkou radost, protože to byl ten, kterej mě dostal minule s těma QQ). Ve třech lidech s velkejma blindama a špatnejma kartama mi žetony rychle ubejvaly, po šesti hodinách turnajového hraní jsem se už docela vyčerpal a pak zoufale vypadnul.
Vyhrál jsem nějaký peníze a taky body do tabulky. Jelikož to byl turnaj, kde se hrálo o dvojnásobek bodů, rázem jsem se v tabulce probil na dělené 8. místo. (Ve finále na konci června hraje 9 nejlepších)

Jo mam radost 🙂 Z toho, že mi to konečně šlo a moje taktika byla správná. Že jsem vyhrál nějaký ty peníze a že jsem 8.-9. v tabulce a přitom jsem hrál jen 5 turnajů z 16.

Trochu mě mrzí, že do toho nešel taky někdo z Vony… Myslím si, že třeba takovej Ashman by jim tam slušně zatápěl tou svou agresivní hrou 🙂

A ještě by se mi hodně líbilo, kdyby se daly ty turnaje nějak zfilmovat. Nemáte nějakej nápad, jak na to? 😉 Já bych to pak klidně sestříhal 😉

Pokeru zdar.

Ladik

2 responses to “Poker TX NL

  1. Lou Květen 16, 2009 (1:45 pm)

    Tak to gratuluju k úspěchu. To by chtělo hodně kazet na zfilmování a otázka je, kdo by se na to díval. Pokud by se natáčelo jednou kamerou, tak by tam musel být kameraman, který by to všechno obíhal (nejlépe dva obíhači kameramani). Ještě by byla varianta postavit aspoň 2 kamery na stativy. Každopádněš na střih by to byla fuška.

  2. Luke Květen 18, 2009 (3:10 pm)

    No hlavně když se filmuje turnaj, tak musej bejt vidět karty… takže nevim jak by se to dělalo – každej by si musel psát, co má v ruce a pak to tam vložit jako obrázky karet nebo tak nějak? Můžem to klidně někdy zkusit, ale rozhodně by se to muselo natáčet u někoho doma, jednu kameru dát nad stůl a nějakou další zabírat hráče a tak…

Zanechat Odpověď

