TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Víkend

tenhle víkend jsem se moc nevyspal
Víkend pro mě začal ve čtvrtek večer, s kolegy z práce jsme vyrazili na večeři do restauraci Waldeska ve Vršovicích. Je to docela hezká restauračka, maj tam docela dobrý specialitky na grillu a perfektní Pulp Fiction Burgery (ty jsem si dal) a hlavně jako přílohu papričky Jalapenos .

Mimochodem – to mi připomíná, že ukousek od Anděla, na zastávce „U Zvonu“ otevřeli novou červenou prodejnu Habanero (www.habanero.cz) s pálivejma i nepálivejma omáčkama, barbecue omáčkama a dalšíma doplňkama (takže už víte, kde mi nakupovat k narozkám :)). V minulým tejdnu jsme tam zavítali s Arnoštem Chechtem a slintali jsme…. on si zakoupil Death Sauce a já tak pálivý chipsy, že jsem dal asi 3 lupínky a stačilo… ale moc dobrý to bylo :).

Takže čtvrteční večer byl spíše lehce žrací. Pátek byl prozměnu velký Ládikův a Petřin den – jejich svatební. Nebudu zde o tom psát, to nechám na Ládikovi (pokud bude sám chtít) – konstatuju jen, že svatba a hostina to byla hezká a pohodová, škoda jen toho přeháňkovýho počasí.

Sobotu jsem skoro celou prospal, byl jsem totiž z předchozích dnů dost nevyspalej.

Pak jsme koukli i na nějaký filmy – mně se hodně líbil Duel (od Spielberga), Francouzká Spojka či Den šakala – ano samý dramatický filmy z počátku let 70., na těch teď ujíždim :).

Víkend byl zakončen večerejší večerní zkouškou Lštěnských, hrálo se docela hezky, takže snad se povede i červencovej koncert, na kterej civčíme :).

Luke

Zanechat Odpověď

