TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Rekapitulace měsíce

… s chutí do toho

TV VONA – Kluci možná něco točí, já si zatím udělal mail na gmailu „ladik.tvvona“
K zamyšlení – Měl bych se nad sebou zamyslet, že jsem ještě nevyměnil vodovodní baterii v kuchyni… Tak snad v září.
Osobní – Všechno klape
Hudba – Slyšel jsem nové album od Black Eyed Peas, slyšel jsem ho už víckrát a slušnej průměr, takže nic, co byste museli shánět.
Filmy – Koukali jsme s Petrou první řadu Prison Break, na druhou už se koukat nechce… Mně se ten seriál líbí, už to ale není ono vidět to podruhý
Počítače – čipový karty, elektronický podpisy, virtuální tunely, elektronická spisová služba…
Co se chystá? – Další poker turnaje 🙂
ROBOTROTL – nic
Michal Bírek – ten se teďka objevil u reprezentace, vůbec netuším jak a proč.
Ostatní – parádní víkendy, výlety a grilovačky…
Vlog – já nic
Knihy – Dočetl jsem tu loveckou sezónu, jak jsem o tom nedávno psal. Ta vodíková bomba nakonec opravdu vybuchla. Zajímavý. Za přečtení to stojí.
foto – plno fotek z akcí, plno fotek špatně zaparkovaných aut z Vondroušovky. Něco je i na galeriích Dzupela a Praharepyvondrousova.
Historie Před 70 lety začala 2. světová válka. To je snad nejdůležitější kapitola lidstva v moderní historii. Nechápu, že plno lidí neví, kdy ta válka byla ani kdo válčil.
Sport Usain Bolt a dva světové rekordy, na 100m a 200m, rychlej týpek.

Proč já vlastně tu rekapitulaci vlastně psal?

🙂

Čus
Ladik

Zanechat Odpověď

