TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Rychlosti USB flash disků

Corsair mě zklamal

Ahoj, jistě každý máte nějakou tu USB flashku, takže nemusím nikomu vysvětlovat, co to je.
Flashky by se daly dělit podle 3 kategorií. Dvě z nich jsou jasný hned. To je vzhled (na kterém mě osobně moc nezáleží), kapacita (to mě zajímá a dost) a rychlost čtení/zápisu. Rychlost čtení a zápisu jen tak od oka nepoznáme, a tak prostě čekáme, až se to přečte/nahraje…
Já osobně používám služební, 8GB flash disk od A-DATA

a jsem s ním moc spokojen. Jenže v práci s sebou tahám plno instalaček, opravnejch balíků a párkrát jsem prostě tu kapacitu zaplnil a musel jsem mazat…
To je jeden z důvodů, proč jsem zapátral v našem skladu a začal hledat větší, alespoň 16GB. Druhý důvod je, že se ten flash disk prostě jednou ochodí a kiksne… Kolikrát se na něj může zapisovat? Určitě to není donekonečna. V práci tam nahrávám tak min. 10x denně… U nového flash disku bych se o toto starat nemusel.
A tak jsem si „vybojoval“ 32 GB Corsaira

a hned jsem na něj začal přehrávat data. A ejhle. Hodina, dvě hodiny a já tam nemám ještě ani půlku. A tak jsem se vydal na tyto stránky:

Databáze rychlostí FLASH disků

Corsair si tu vede dobře, ale to není ten, kterého mám já. Ten v testu je GT, já žádný GT nemám.
A tak si stáhnu ten samý prográmek a otestuju si to sám.

Zajímavý je hlavně nahrávání 512KB souborů. Tam je zakopanej pes.

Zde je výsledek mé předchozí KINSTON DATA TRAVELER 2GB FLASHKY (O té jsem se tu ještě nezmiňoval):

Kingston2GB

Poté jsem otestoval svojí současnou ADATA 8GB flashku:

adata8GB

A pak nového 32GB CORSAIRA:

corsair32GB poprve

nemohl jsem tomu uvěřit, tak jsem to otestoval ještě jednou:

corsair32GB podruhe

Tak takovouhle flashku nechci… Zítra jí vrátím do skladu a zůstanu u své rychlé ADATA… budu hlídat, jestli není zaplněná a budu se snažit jí tak nezatěžovat, aby mi brzy neumřela.. (už se neprodává, ale je super). CORSAIR nebrat!

Otestujte si svojí flashku, vaše rychlosti by mě fakt zajímaly.

Prográmek na testování disků CRYSTAL DISK MARK – nelekněte se, kdyby se to napoprvé nechtělo stáhnout…

Čus

Ladik

One response to “Rychlosti USB flash disků

  1. Luke Září 23, 2009 (9:36 am)

    Zajímavý… no já mám už jen USB disk (to neni ale flash) a tam je rychlost dostatečná 🙂

Zanechat Odpověď

