TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Právě vyšly do světa WINDOWS 7

Lepší Vista nebo něco úplně nového?

Už si ani nevzpomínám, kdy jsem WINDOWS 7 testoval. Dýchala z toho na mě Vista a nic převratného jsem v tom neviděl. Ohlasy na novou verzi Windows – WIndows 7 jsou však kladné a chybky se najdou v každém systému. Docela mě láká si ty sedmičky někde znovu vyzkoušet. Teď už v oficiálně vydané verzi. Kupovat si je ale nebudu. Doma vcelku úspěšně zvládám práci, zábavu a bezpečnost v kombinaci Win XP + Ubuntu 9.04 (za 6 dní bude nové Ubuntu 9.10), bratr jede na win xp, sestra win xp a máma na Ubuntu… 😉 Všichni jsme spokojení. Jen kámoš Aleš si naivně koupil Win Vista a ještě ke všemu moc brzy, takže je ani nemůže zdarma upgradovat 🙂
Základní verze Win 7 Home stojí cca 2,5 tis. v OEM verzi
WIn 7 prof. za cca 3 tis. a Win 7 Ultimate za 4,5.
Krabicové verze jsou samozřejmě dražší.
Pokud už máte nějaké postřehy, sem s nimi.

Čus.

Ladik

3 responses to “Právě vyšly do světa WINDOWS 7

  1. Ashman Říjen 24, 2009 (1:15 pm)

    Osobní zkušenosti nemám, ale z toho, co jsem četl to vypadá, že by mohly být docela dobré.Krom toho to vychází i z logické řady Win98 ok -> Millenia k hovnu -> XP ok -> Visty k hovnu -> Win7 ok:)S XPčkama si zatim taky vystačim, ale za čas k nim skončí podpora.

  2. Ladik Říjen 25, 2009 (12:39 pm)

    počkéj, ještě jsi zapomněl na windows 2000, takže to bys měl ok, hovno, hovno, ok, hovno.. a v tom případě win 7 hovno 🙂 Jedině, že by to byla logická řada dvě hovna, pak jedno a od tedˇ už žádný :)Já podporu k XP nevyužívám. To víš, když to nemáš koupený, tak se nemůžeš dožadovat podpory…

  3. Lou Říjen 25, 2009 (1:05 pm)

    Já si s XP vystačím a zatím jsem nenarazil na důvod, proč přejít na Visty ne sedmičky. Pod XP mi funguje vše, co potřebuju.

Zanechat Odpověď

