TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Povídání o ničem :)

rubriky nerubriky

Ahoj blogeři, to píšu já, Ladik.
Není to jen blog a jeho tříleté výroči, co mi připomnělo tu dobu před třemi lety. Včera jsem například vytáhnul z krabice sudoku. Vytrhával jsem si ho z těch novin zadarmo… 24 hodin?.. a jen tak ze zajímavosti se koukám, co tam je za datum. 7. prosince 2006. První, co mě napadlo, že to jsou noviny z mých narozenin. A vzápětí, že to bylo zrovna v té době… kdy jsme začínali psát blog. Petře říkám, že to jsou noviny z doby, kdy jsme spolu nebyli, že jsem zrovna měl narozeniny a ona se mě zeptala, jak jsem je slavil. Na chvíli jsme se zamyslel, ale na oslavu svých 26. narozenin si nevzpomínám. Asi žádná nebyla… Ale silvestr byl v Řeži 😦 🙂
Nědky si říkám, že už to jsou tři roky a někdy, že teprv tři. Byla to zvláštní doba. Pořádali jsme Vona výpravy do Joa, já se s Lukem potkával po práci na Andělu u piva, všechno to bylo takový hektický, všechno ze dne na den bez zájmu o to, co bude zítra. Oproti té době jsem hrozně zpomalenej 🙂 Zpomaleně chodím do práce, zpomaleně z práce, za ničím se neženu a když se rozhoduju, jestli někam půjdu nebo ne tak nakonec nejdu 🙂 Budu se zpomalovat, až se úplně zastavím 😀 tůůů tůůů tů tuu tu tu tu u u u…u.

Zanechat Odpověď

