TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Na Točně 17 – Please (no!), Mr. Postman

a je to konečně tady… premiéra dalšího dílu našeho nekonečného sitcomu TV VONA

Tenhle díl drží rekord v době natáčení, začali jsme ho točit někdy na podzim 2006 a premiéru má až nyní :).

Scénář jsem psal já a Ládik a kvalita je, takhle při zpětnm hodnocení průměrná, tak snad se Vám alespoň některé momenty z epizody budou líbit :).

Také si povšimněte oné nové titulní písničky, kterou jsem ještě trochu upravil a pro potřeby znělky sestříhal na cca minutu.

http://www.stream.cz/object/406819-na-tocne-17-please-no-mr-postman

Luke

3 responses to “Na Točně 17 – Please (no!), Mr. Postman

  1. Lou Prosinec 30, 2009 (2:20 am)

    Nakonec dobrý. Po tom zmatku se scénářem to vypadalo všelijak, ale dává to smysl a některý gagy jsou dobrý. "Masér na Miss kozičky" – na to jsem úplně zapomněl. Použití nového osvětlení tomu dalo jiný nádech a všechno je hezky ostrý.

  2. Ladik Leden 2, 2010 (7:13 pm)

    Viděl jsem Točnu 17 u Lukeho a bavilo mě to 🙂 Ani nebylo poznat, že se to točilo tak dlouho 🙂 Dobrý! 🙂

  3. Kája Leden 7, 2010 (4:00 am)

    Díky za dárek k Vánocům :o)

Zanechat Odpověď

