TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Sníh

konečně je i v Praze pořádná kalamita 🙂

V pátek začalo sněžít, v sobotu a neděli pokrývká zesílila a dneska v pondělí od rána kolabuje MHD – já jsem to poznal na vlastní kůži při cestě do práce – z Vápenky na Floru jsem jen 45 minut (běžně to trvá cca 10 minut), pak jsem pro jistotu přesedlal na metro a jel na Anděl metrem.

Přikládám několik fotek z rána, jak to na Vápence vypadalo :). Skoro jak na vysočině, na sibiři či na horách… 🙂

Luke

4 responses to “Sníh

  1. Mehehe Leden 11, 2010 (10:59 am)

    Jj taky jsem měl hezkou cestu z ípáku na Anděl 🙂 Na druhou stranu je zase bžunda, todle se v Praze jentak nestává. Mně se ta kalamita docela líbí 🙂

  2. Luke Leden 11, 2010 (11:59 am)

    Jo jo, mně se to taky líbí, navíc málokdy někam vyloženě spěchám…

  3. Lou Leden 11, 2010 (12:42 pm)

    O víkendu jsme chtěli vyrazit za babičkou na venkov a naštěstí jsme si to rozmysleli. Pravděpodobně bysme tam uvízli.

Zanechat Odpověď

