TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Dva animované filmy

nová rubrika v akci

Ahoj blogaři,

dnes představím dvojici animovaných filmů, které jsem shlédnul o víkendu.

V sobotu to byl film DEAD SPACE: DOWNFALL
http://www.csfd.cz/film/249372-dead-space-downfall/

Hrorová vyvražďovačka na vesmírné lodi, na kterou posádka umístila jakýsi náboženský kámen z koloniální planety. Vzdáleně mi film připomíná vetřelce. Podivná stvoření, ke svému přežití potřebují lidská těla.. Na lodi je lidí méně a méně a zombíků víc a víc.
Mně to docela bavilo

A v neděli jsem se kouknul na VEXILLE (2077)

http://www.csfd.cz/film/230061-vexille-2077-vexille-2077-nihon-sakoku/

Japonsko vystoupilo z OSN, zahalilo se magnetickým štítem a deset let o něm nikdo nevěděl.
Po deseti letech se japonští androidi objevují v americe a je načase, aby se speciální americká jednotka S.W.O.R.D podívala, co se děje v Japonsku.

Není to zlý, jedno skouknutí si oba filmy zaslouží 🙂

Ladik

2 responses to “Dva animované filmy

  1. Luke Únor 2, 2010 (9:53 am)

    hezká rubrika, Ládiku 🙂

  2. Lou Únor 3, 2010 (6:47 pm)

    Oba filmy mám doma, ale ještě jsem se ani k jednomu nedostal.

Zanechat Odpověď

