TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Pokerový víkend v Řepích

pátek, sobota a neděle

Ahoj,

na tento víkend se chystá pokerová smršť.

V pátek se odehraje další z turnajů v magic planet. Hraje se každou středu a pátek už od listopadu 2009 a já nebyl ještě ani na jednom turnaji.

V sobotu se poker po dlouhé době podívá do Sportovky. Klub z Vinohrad dodá licenci a krupiéry a odehraje se freezoutový turnaj za 300,-

V neděli se bude hrát náš již tradiční poker turnaj na Průhonu.

Takhle se mi to líbí. Každý den je co hrát. Já si však nezahraju ani jednou, protože já se teď naplno věnuji zimní olympiádě i potom, co naši hokejisté senzačně vypadli. 🙂

Nezapomínejte sledovat moje pokerové stránky. A pošlete mi hlas do ankety
se-kterou-byste-si-chteli-zahrat-heads-up?, aby to nevypadalo, že na moje stránky nikdo nechodí. 🙂

Čus

Ladik

2 responses to “Pokerový víkend v Řepích

  1. Luke Únor 26, 2010 (2:59 pm)

    tak tam žádnou anketu nevidím 🙂

  2. Ladik Únor 28, 2010 (11:26 am)

    Protože anketa je na hlavní stránce a není v tom článku.

Zanechat Odpověď

