TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Černokostelecký zájezdní pivovar

aneb dojmy z restaurace…

o Černokosteleckém pivovaru nám kamarádí, Katka a Ondra, nadšeně vyprávěli už před delší dobou – jedná se o pivovar, přestavěný na stylovou restauraci, která je zaměřená na českou kuchyni a zvěřinu. Nazvdory svému jménu se zde nyní pivo nevaří, avšak údajně již příští rok by se zde opravdu mělo opět začít vařit.

V pátek k večeru nás tedy Ondra s Káťou vyzvedli a vyrazili jsme do Kostelce nad Černými lesy, který je kousek od Prahy.

Pivovar

Hned po příchodu mě v dobrém slova smyslu zaujal interiér – v restauracích mám rád jednoduchost, hojné využití dřeva, žádnou velkou modernu a to pivovar splňuje dokonale. Atmosféře přidávají i klenuté klenby, které v běžných restauracích asi často neuvidíte. Na stěnách jsou pak staré dobové fotografie, plakáty a reklamy na piva různých značek.

Pivo:
ano, pro mě důležitý ukazatel kvality „české“ restaurace – nebyl jsem zklamán – naštěstí jsem zde nenarazil na žádnej gamblíhnus či starosramen, ale na velmi chutnou 13ku démona (Lobkowiczký pivovar) a ochutnal jsem i Ježka (jihlavský pivovar). Dále tam dle webovek mají i výtečného Janáčka, kterého jsme s Chechtem ochutnávali v žižkovské hospůdce U Radnice.

Jídlo:
Přijeli jsme k večeři a zrovna byli „jehněčí dny“ – speciality z jehněčího masa – a my si všichni dali místní pochoutku a českou „klasiku“ – pečenou kachnu se zelím a knedlíkama :). Takže o jehňátkách bohužel neporeferuju. Poreferuju ale ještě stručně o gulášovce, kterou jsem si tam dal – poctivá polévka, která mě zasytila tak, že jsem pak kachnu nemohl dojíst :).

Jídelní lístek byl vytištěn na jedné stránce A4 – včetně předkrmů – konečně se taky někde řídí „kvalitou“ a né „kvanitou“ a nemusíte si vybírat mezi dvěma sty jídly pochybné kvality – tady jich bylo na výběr cca 15 + několik specialit. Co jsem tak zahlíd u jiných stolů, i ostatní jídla vypadala velmi dobře.

Co se týká cen, tak jsem se musel zasmát – 135,- za 1/4 výtečné kachny s dvouma druhy knedlíků a zelím ?? Ceny jsou opravdu lidové (kor na pražské poměry)

Pokud Vás tedy někdy začne honit mlsná a dostanete chuť na nějaký pořádný a poctivě uvařený český jídlo, neváhejte a vyražte do Kostelce, mohu vřele doporučit.

web: http://www.pivovarkostelec.cz/

Luke

6 responses to “Černokostelecký zájezdní pivovar

  1. Mehehe Květen 24, 2010 (3:17 pm)

    Při jehněčích dnech si nedat jehně, to je hřích Luke 🙂

  2. Ladik Květen 25, 2010 (8:15 am)

    klenuté klenby.. 🙂 pivní pivo a jehněčí jehně.Kostelec je trochu z ruky. Nechceš to propátrat směrem na Slaný, Kladno a Beroun?

  3. Luke Květen 25, 2010 (9:10 am)

    kostelec je kousíček od Prahy.. 🙂

  4. Ashman Květen 26, 2010 (2:19 pm)

    Ale na špatnou stranu…

  5. Ladik Květen 26, 2010 (3:38 pm)

    Jo, na špatnou stranu.

  6. Roman Květen 30, 2010 (10:19 pm)

    líbiloTaké nám se v pivováru,kam jsme zavítali včéra moc líbilo.Navštívili jsme keramické trhy a pak zakotvili v šenku.Jídlo bezva,jen čekací doba trochu delší,ale my vydrželi a neprohloupili 🙂

Zanechat Odpověď

