TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Reklama

kterou nikdo nemá rád, ale mně se líbí 🙂

A třeba se mi nelíbí ta reklama na Mrože. Protože je vyroben s láskou k ženám a nejen k nim (a objeví se tam malej prcek). Takže mrože si už nikdy nekoupím 🙂

Ladik

5 responses to “Reklama

  1. Luke Červenec 9, 2010 (1:34 pm)

    Tahle reklama mě totálně irituje a to jsem jí slyšel jen 2x náhodou v TV.. myslim, že mohli vymyslet něco lepšího..

  2. jarmilka Červenec 9, 2010 (1:53 pm)

    už podle nadpisu mi bylo hned jasný, jakou reklamu tu najdu! Je naprosto příšerná!a mrože si dám, ať už je vyroben z lásky ke komukoli! Toho totiž miluju já :o))

  3. Mehehe Červenec 9, 2010 (4:07 pm)

    Každopádně velmi chytře vymyšlená – mluví se o tom víc, než kdyby to natočili normálně 🙂 Mně na tý firmě přijde veselý to, že se prej snaží konkurovat Ikee.

  4. loar Červenec 9, 2010 (4:52 pm)

    Brrr. Nejhorší na té reklamě je, že znám člověka tohoto jména, který vypadá jako plešatej šimpanz, a vždycky si ho při ní představím… což není čtyřikrát do hodiny zrovna milé 🙂

  5. Kví Červenec 10, 2010 (5:42 pm)

    Já to znám jen z rádia, už jsem to slyšela mockrát, a nikdy jsem z toho nezachytila, na co ta reklama vlastně je… Nakonec jsem jí identifikovala jako nějaký diskont, myslím, že Penny…

Zanechat Odpověď

