TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Dívka, která si hrála s ohněm

a dívka, která kopla do vosího hnízda

Ahoj čtenáři,
asi každý z vás, kdo občas zajde do knihkupectví, zná autora Stiega Larssona a jeho trilogii Milenium.
Trilogie je natolik úspěšná, že podle prvního dílu natočili film a vyslali ho do kin. Muži, kteří nenávidí ženy.
Ale já jsem už o krok dál. Včera jsem dočetl druhý díl – dívku, která si hrála s ohněm a hned včera jsem rozečetl díl třetí – dívku, která kopla do vosího hnízda. (Překřtíl jsem to na dívku, která hledala med ve vosím hnízdě ;))
Děj je super, vyprávění také. Plno postav, každá ví něco a čtenář ví všechno a přece ne všechno. Mladá hackerka a o něco starší novinář jsou hodně dobrá dvojice a přitom každý jede sám za sebe. Děj je strhující a člověk se u toho ani na chvíli nenudí. Moje máma ty šestiset stránkové knížky přečetla během týdne. Já bohužel v důchodu ještě nejsem 😉

Ladik

2 responses to “Dívka, která si hrála s ohněm

  1. JK Červenec 23, 2010 (3:11 pm)

    Do důchodu se můžeš dostat rychle, třeba si uřízni nohy a levou ruku. Na prvé si nech nějaký pahejlek. Hned budeš invalidní důchodce, to se ti bude číst. Jestli máš rád napětí, pujč si něco od Kinga……………

  2. Ladik Červenec 26, 2010 (4:25 pm)

    Já ale nepsal o invalidním důchodu, ale o starobním. A S.Kinga znám moc dobře. Už jsem tu o něm párkrát psal. Co bys mi doporučil?

Zanechat Odpověď

