TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Od všeho něco

Ladikovy bláboly… už tu dlouhy nebyly 🙂

Ahoj čtenáři, už se vám stýskalo? Mně jo. Napíšu alespoň pár vět, abyste věděli, že jsem tu stále s vámi 🙂

Úředníkům se budou snižovat platy. Jelikož jsem taky úředník 🙂 přitom dělám něco podobného jako Luke, tak půjdu s platem dolů. Vždycky jsem si myslel, že mám málo peněz, tak bude asi o 1500kč hůř. Nojo, vždycky může být hůř.

Včera jsem u sestry doma zjistil, že jejich počítač je už 9 měsíců bez antivirových aktualizací… Samozřejmě, že už tam nějaká havěť nalezla. Zkusil jsem na to Avasta 5, free verzi. Něco pochytal, ale určitě ne všechno. K tomu bych si musel sednout a já tam byl kvůli montování skříněk. Moje ségra se totiž stěhovala a teď si ten nový byt vylepšují. Přestěhovala se na Stodůlky, ani bych se nedivil, kdyby bydlela s lukyhellem ve vchodu. Svět je malý. 🙂

V pokeru se mi teď totálně nedaří. Hraji dobře, ale někdo mě zaklel. Poker je o tom počkat si na situaci, kdy je vaše kombinace 2x, 3x nebo 4x silnější než soupeřova a pak z toho vytěžit maximum. Já se do těchto situací dostávám, ale faktor náhody je silný a je proti mě. Balík karet tlustej jak sviň a v tom balíku je jen 11 karet (ze 44), které mě poráží a jaká karta asi tak přijde? Nebo v tom balíku jsou jen 2 karty, které mě můžou porazi a co přijde na stůl? ach jo. Kdy se to zlomí? Mně stačí, když nebude mít štěstí nikdo.. 🙂

teď jsem sežral kýbl kuřete z kfc. Kuře jsem dal Džuse.

Mějte se.

Čus

Ladik

4 responses to “Od všeho něco

  1. Lou Září 4, 2010 (12:56 am)

    S pokerem to máš těžký, když proti tobě stojí grandchampion Karel 🙂

  2. Ashman Září 4, 2010 (7:48 pm)

    Dobře zaplať a budu tam s tebou celou dobu.:)

  3. Ladik Září 6, 2010 (12:10 pm)

    Včera to byla v pokeru zase bída. Počtvrté za sebou jsem se nedostal ani na final table…

  4. Pavel Září 7, 2010 (4:25 pm)

    Lukyhell bydlí na lukách i když spíš na sportovce…Asmana si jako talisman neber-pravděpodobně by sis zlomil nohu cestou ke stolu….;-)

Zanechat Odpověď

