TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

www.feministky.cz

Smát se či nesmát? To je to, oč tu běží vážení.

Když se podíváte na stránky http://www.feministky.cz a začnete číst články, nutně vás musí napadnout otázka: To myslí vážně nebo je to vtip? Když to budete brát jako vtip, tak se nad těmi články královsky pobavíte. Jestli to je ale myšleno vážně, tak je to tedy opravdu síla.

Středověk neskončil, středověk trvá!
Tak nějak se dají charakterizovat názory a rady, které se v článcích objevují. Např. ve článku „Je má dcera ještě panna“ se nám dostává rady, jak při koupání zjišťovat, jestli dcera má neporušenou panenskou blánu. Dále následuje série článků o škodlivosti masturbace a také o tom, že muži kvůli sexu umírají dříve. Když se pobavíte nad tímto, tak vás článek propagující Kliniku kastrace mužů už ani nepřekvapí.

Po přečtení několika článků vám musí vám být jasné, že to napsali buď skutečně dobří baviči a nebo lidé (pravděpodobně ženy), kteří mají skutečně vážné psychické problémy. Genderové problematice se věnují různé neziskové organizace a je to obor, který se vyučuje na fakultě humanitních studií. To, co se píše na těchto stránkách je ale něco úplně jiného, než to, co se dočteme v odborné literatuře. Něco je ale na stránce http://www.feministky.cz přeci jen poučného. Když si články přečtete, máte krásný obrázek o tom, jak myslí lidé s poruchami osobnostmi.

odkaz na stránku:

http://www.feministky.cz

LOU

3 responses to “www.feministky.cz

  1. Ladik Září 27, 2010 (9:12 am)

    jojo. http://www.feministky.cz znám 🙂 nedávno jsem se u toho docela nasmál. Jak paní objevila, že její syn masturbuje.. a on jí lhal a neřekl, co dělá 😀

  2. Luke Září 27, 2010 (10:07 am)

    No já mám pocit, že jsem někde četl, že je to fakt parodie .. ale super web 🙂

  3. Pedro Září 27, 2010 (12:15 pm)

    Zrovna v pátek jsem byla označena za feministku, když jsem se před jedním, řekněme už odrostleším chlapcem zmínila, že mi přijde normální, když se chlap zapojí do péči o dítě. Jsem tedy radikální feministka, s názorem hloupé krávy :))

Zanechat Odpověď

