TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Můj nový web o divadle Semafor

divadlo Semafor v dobovém tisku…

Jak jsem tu nedávno psal o tom online archivu starých novin, tak jsem v něm pomocí systému kramerius (http://kramerius.nkp.cz/kramerius/) vyhledal dobové články týkající se divadla Semafor a nahrál jsem je dle roků na můj nový web:

http://semafor-skeny.webnode.cz/

Je tam vše, co jsem nalezl – od krátkých aktualit z divadla až po velké několika stránkové články či rozhovory s autory.

První články jsou z let 1958 až 1959 (tedy těsně před vznikem Semaforu) a po roce 1970 je zde článků již méně, kvůli normalizaci a kvůli tomu, že Suchý pak do médií skoro nesměl. Až v 80. letech jsem opět objevil více článků o Semaforu, zejména v divadelním časopisu Scéna.

Web budu průběžně aktualizovat.

Luke

Zanechat Odpověď

