TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

snow day

tak první tři dny se mi to sněžení líbilo….
… ale teď už mě to začíná štvát… no jako pokud bych nikam nemusel jezdit, tak by se mi to líbilo stále, ale po včerejším (vlastně dnešním) návratu ve dvě ráno, kdy jsem se dokodrcal domu z koncertu promrzlej a zasněženej a zasmraděnej noční tramvaj, už sníh nechci ani vidět.

No snad mě brzo tohle naštvání přejde a na uklidněnou si teď pouštim příhodnou tématickou píseň od Lisy Loeb:

Toliko k dnešnímu blogovému výlevu 🙂

Luke

One response to “snow day

  1. Pavel Prosinec 7, 2010 (11:09 am)

    tak proč lezeš ven?;-)btw dodatek k tvýmu článku o CN -zítra je ve světozoru Chuckfest – filmy z Chuckem za 30kč

Zanechat Odpověď

