TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

za pár hodin je tu rok 2011

a tak, jako každý rok, je zde krátké ohlédnutí za končícím rokem…

Nějak mi přišlo, že uplynul hodně rychle, asi proto, že letošek byl pro mě víc „nabitej“ různejma událostma a rozhodně jsem se nestihl moc nudit…

A teď zas to pravidelné „bilancování“ 🙂

Hudebně to byl pro mě velmi bohatý rok – s každou ze svých sedmi kapel (che che) jsme letos něco podnikali, napočítal jsem, že jsem za rok odehrál 36 koncertů (z toho 22 s Báfketálf) a taky jsem se v tomto roce začal víc zajímat o nahrávání muziky.

S Žábou jsme stihli hezkou dovču v Mariánkách a několik výletů, zkoukli jsme minimálně několik desítek starejch filmů a kniha „1000 nejlepších filmů“ se již pomalu začíná plnit označením „shlédnuto“. No a nesmím v tomto ohledu zapomenout na Poirota, kterého jsme si zkompletovali a celý seriál nadšeně shlédli.

Jinak v uplynulém roce nás stále doma zlobili dva kocouři, Kočičák a Ťapík – a toho druhého za trest necháme též brzo vykastrovat :).

Rok 2010 byl rovněž rokem, kdy já i mnozí mí kamarádi oslavili třicáté narozeniny, což už není tak hezkej věk jako třeba 25… ale zas né tak špatnej jako třeba 45… takže jsme si to myslím všichni docela užili.

Jelikož je toto TV VONA blog, tak bych se měl zmínit i tom, co tato naše „amatérská“ filmová společnost za tento rok zvládla – no upřímně řečeno toho moc nebylo – je tu premiéra jednoho dílu Na Točně – Krizi navzdory (viz nedávný příspěvek) a také myslím jeden nový díl Historek z podsvětí od Loua a Lukyhella… víc toho asi nebylo.

No a též nesmím zapomenout na dobré jídlo, které jsme si v tomto roce docela dopřávali, objevili jsme např. dobrou francouzkou restauraci La Gare (viz recenze tady na blogu – http://vona.bloguje.cz/861489-brasserie-la-gare.php), kam občas zajdeme a kde budeme i dnes večer trávit silvestr „po francouzsku“.

A co se v roce 2010 nepovedlo? Tady se už asi budu opakovat jako každý rok:
– Politika
– chmurný žnec si sebou odvedl pár mejch oblíbenejch lidí na věčnost (např. Pana Smoljaka, J.D.Salingera či Vl.Dlouhého)
– nepovedlo se odstranit hladomor a války po celém světě
– nepovedlo se vynalézt elixír nesmrtelnosti :).

A klasická otázka na závěr? Co přinesl/odnesl uplynulý rok Vám?

Hezkej Novej rok všem!
Luke

One response to “za pár hodin je tu rok 2011

  1. Lou Prosinec 31, 2010 (1:53 pm)

    36 koncertů na 12 měsíců… to je dost dobrý.Já jsem přemýšlel, že bych taky napsal delší zamyšlení nad rokem 2010, ale pak jsem zjistil, že na to nemám síly. Nějak mě ty všechny svátky vyčerpávají. nejlepší na Vánocích je, když je po nich.V roce 2010 se pořád něco stavělo: tramvajová trať, rekonstrukce našeho domu… pořád všechno rozkopaný, za oknem ukrajinci.V roce 2010 se pořád volilo. Ty hnusný ksichty koukali snad ze všech plakátů.V roce 2010 se všude sportovalo: olympiáda, mistrovství světa v hokeji (to bylo ale super), mistrovství světa ve fotbale (vuvuzela kam se podíváš). Fotbalová Slavia šla dolů (snad se příští rok zase zvedne).V roce 2010 jsem byl pořád v kině: Počátek byl ze shlédnutých filmů jasně nejlepší. Konec roku zakončil perfektní Tron: Legacy.V roce 2010 se podařilo natočit další díl Točny, sestříhat a získat s ním čestné uznání. Lukyhell konečně doděl desátý díl historek (což znamená, že další svůj film dodělá nejdřív za 3 roky :))Ikarie skončila, ale XB-1 začala. Snad vydrží, měly by mě tam vyjít 2 povídky. Školu jsem nepokořil, ale aspoň jsem udělal 2 státnice (snad příští roku tu mrchu už uzavřu). Věnuju se teď ale víc práci než škole.To jsou tak v rychlosti mé nejsilnější vzpomínky na rok 2010. Do roku 2011 přeji všem jen to nejlepší. Doufám, že toho hodně natočíme.

Zanechat Odpověď

