TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

KappAhl a Zlata

sobotní nakupování

Ahoj,

v pátek jsme zašli s Lukem na pivko a povídá, že v KappAhlu v Harfě mají slušné slevy, že si tam nakoupil nějaké košile a vestičky.. 🙂
Tak jsem se tam v sobotu vypravil. Přepadnul jsem tam Zlatu a ta mi ochotně rozbalovala košile a já si je zkoušel. Ale končilo to stále se stejným výsledkem. Buď krátké rukávy nebo velká košile. Takže jsem jí moc radost neudělal, kšeft žádný.
Ale jinak je to fajn obchod. Já mám naplánováno se tam jet podívat ještě jednou, tentokrát vezmu s sebou Peťulu.
Košili koupím někde jinde.

Ladik

Zanechat Odpověď

