TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

a je tu pátek!

svátek pro nás, pracující dělnictvo….
ano, stroje umlknou a dva dny zaslouženého odpočinku pro zasloužilého úderníka Lukeho nastávají…. no tak horký to zas neni – kvůli nemoci jsem byl půl tejdne doma a dneska jdeme po práci s kolegy utrácet firemní penízky do „Pola“ na žebra a tatarák (tzv. team-rib-building), takže si vlastně pracovní den užívám a těším se na večerní posezení.

Na konci minulého týdne jsem se rozhodl, že budu jíst trochu dietnějc – po postavení na váhu jsem totiž zjistil nemilou skutečnost, že za poslední dva roky jsem přibral 8 kilo (asi mě chce Žába po vzoru pohádkové ježibaby vykrmit a sníst), takže je načase něco shodit. A co to znamená v praxi? Říkám „ne“ uzeninám, tučným sýrům, bílému pečivu, tučnému masu, majonézovejm salátům, mcdonaldu a trochu méně piva a místo toho žeru zeleninu, ovoce, nízkotučný sejry, tmavé pečivo, kuřecí či rybí maso (to ale nevim, jak zvládnu) a jsem zvědavej, jestli i pouhá změna jídelníčku pomůže ve výsledku něco shodit .

Žába to rovněž vzala jako výzvu a pomocí různých receptů z apetitů mi teď docela často vyváří a vytváří různá dietnější, avšak chutná jídla, takže jsem spokojen :).

Teď z jiného soudku – před cca půl rokem jsem zde psal článek o službe Sklik Partner (http://vona.bloguje.cz/858221-sklik-partner.php) a před dvěma dny mi poprvé přišly penízky – ano celých 1069,- mi vydělali návštěvníci mých webů, kteří klikli na reklamy na nich umístěné…. díky! 🙂

Zůstaňme krátce u počítačů – nevím čím to je, ale jednou za čas mě vždycky chytne jakýsi „záchvat“ počítačové nostalgie – to se projevuje tak, že prolistuju staré PC časopisy, co mám doma a že si nainstaluju nějakej virtuální stroj (např Qemu) a na na něj si nainstaluju windows 3.1 a DOS a blbnu s různejma starejma programama a hrama – teď mě např. chytla prastará železniční strategie Railroad Tycoon od Sida Mayera (autora slavné hry Civilzace).Smutné, že? 🙂 Stejně si jednou splnim sen a ve své budoucí pracovně si kromě moderního počítače nainstaluju i nějakou starou „plečku“ z let 90tých a tu čas od času zapnu kvůli té nostalgii :).

A poslední zpráva dne:
V neděli jdu po cca 6ti letech opět na hokej, Ládik mě vytáhl na Spartu, takže budu fandit a předstírat sparťana! Cha!

Luke

2 responses to “a je tu pátek!

  1. Ladik Únor 4, 2011 (1:58 pm)

    Cha!Zkus nejíst po 19h. To Ti taky pomůže.

  2. Luke Únor 4, 2011 (2:02 pm)

    Jo, to docela dodržuju!

Zanechat Odpověď

