TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

nové demo kapely Raccanamaiaa

tuhle kapelu doporučuji k poslechu…
Kapele s nezapamatovatelným názvem Raccanamaiaa :), jsem v únoru tohoto roku natáčel třípísňové demo, které je nyní na jejich webu k poslechu (http://www.rcnm.cz/cz/index.php, sekce hudba)

Nejsem velký fanda škatulkování, každopádně z toho, co jsem měl možnost slyšet, se tvorba kapely RCNM pohybuje na pomezí žánrů rock/pop/funky – oni sami mají styl označen jako „rock´n´more“ 🙂

Aktuální demo vzniklo ve zkušebně v Praze Libuši – nejprve nahráním základů skladeb „naživo“ (bicí, basa + kytary) a nakonec se zvlášť dohrával zpěv. Dlužno říct, že zpěvák Petr byl pro mě příjemným překvapením, protože takovejhle hlas se u nás (i v „profi“ kapelách) málokdy slyší.

Míchání skladeb se aktivně účastnila část kapely, takže se myslím podařilo úspěšně realizovat jejich požadavky na výsledný zvuk nahrávek a musim dodat, že pro mě to byla dost cenná zkušenost z hlediska nahrávání a mixingu.

Doporučuji si tedy písničky poslechnout a pokud se Vám tvorba kapely líbí, přijďte se podívat na jejich koncert – nejbližší by prý měl být 24.3. v Kafárně na kus řeči (Bezručovy sady 1, Praha).

Luke

2 responses to “nové demo kapely Raccanamaiaa

  1. Ladik Březen 11, 2011 (11:17 am)

    Vážně: poslechl jsem si to dřív, než jsem si přečetl celý Lukeho článek a ačkoliv tento žánr není můj nejoblíbenější, tak to po hudební stránce nezní tak zle. Jsem však otřesen tím zpěvem. Ještě že se jeho hlas málokdy slyší, jak poznamenal Luke 🙂

  2. Anonymní Květen 12, 2011 (9:13 pm)

    Diky je to super.

Zanechat Odpověď

