TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

a je po dovolené..

toto uteklo…
první letošní dovča je za námi a já jsem se dnes odpočinutý a pln sil vrhnul do pracovního procesu.

Nejprve stručně k dovolené:
Nejprve grillovačka na chatě, návštěva ZOO, maximojito a dobrá véčeře v Personě, výlet do Čelákovic, Casablanca v kině a spousty filmů doma, s Mňoukem jsme zahráli pro seniory a já jsem doma rozehrál novou sezónu v počítačové hře NHL 2009 :).

V pátek 3.6. nás čeká s Mňoukem další vystoupení – v čelákovickém Čel. Ej kafé zahajujeme tradici pravidelných akustických koncertů a kromě nás tam zahraje naše duo Hanky Panky a místní zpěvačka Zuzka Šmejkalová . Vstup zdarma, tak pokud budete mít chuť, doražte (z masarykova nádraží je to cca 20 minut vlakem)

Vytvořil jsem i jednoduchý web kavárny: http://cel-ej-kafe.webnode.cz/

Květen tedy už pomalu končí a bude tu červen, doufám že se nám podaří s vonákama dotočit venkovní scény nové Točny a že třeba začneme konečně natáčet nějakej další pořad :).

Tak zatim zdar
Luke

Zanechat Odpověď

