TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Cestování tramvají..

..je plné nástrah

Pondělní cesta tramvají byla velice zajímavá. Při vstupu mě udeřil do nosu štiplavý močopach říznutý nějakou desinfekcí. Hledal jsem zdroj nákazy, abych si stoupl co možná nejdál, ale najít se mi ho nepodařilo. Vedle paní na zemi stála taška s léky. Jelikož se k tašce nehlásila, napadlo mě, že tu tašku někdo pochcal a ta tu teď smrdí. Určitě by všichni se mnou souhlasili, kdybych jí vyhodil. Ale při představě, že bych ji chytil za ucho mě napadlo, že by taky mohla ta taška chytit za ucho mě.
Cestu tramvají smradlavkou mi prodloužil řidič s velkou prdelí – s Octavií combi. Přesně ta combi prdel překážela tramvaji, aby mohla jet dál. Vrtalo mi hlavou, kdo může být tak blbý, že zastaví na kolejích. Středočech to nebyl a ženská taky ne. Byl to kuřák.
Tajemná taška s léky nakonec našla svého majitele. Patřila paní, která se sice k tašce nehlásila, ale nakonec jí sebrala a vystoupila.

Jak se dnes cestovalo vám ostatním?

Ladik

One response to “Cestování tramvají..

  1. spoon Červenec 26, 2011 (1:19 pm)

    mne dneska lip nez vcera. S kocarkem mi bez ptani pomohl pan s vzezrenim House. A zelenej cudlik za mne zmackl dredatej sympatak.

Zanechat Odpověď

