TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Nejhorší kapely na Youtube

aneb hledal jsem na youtube „worst bands ever“
Tak tahle kapela hrající Final countdown tu už myslim kdysi byla a je to asi nejslavnější nejhorší kapela 🙂

Kapela „Hush“ – Tuhle kapelu jsem ale neznal a myslím, že je to opravdu nejhorší kapela na Youtube – tady je jejich verze Comfortably numb od Floydů:

Tahle kapela má v repertoáru i Cocaine od JJ Calea!

a tady je krátkej rozhovor s těmito mistry

Teď trošku unplugged – tato dívka je velmi talentovaná a dokáže celou píseň zazpívat v jiné tónině než má klavír – to bych snad ani nedokázal….

A co Elvis? U tohohle videa fakt nevim, jestli to je nahraný a nebo skutečný….

I Guns´n´ roses mají spusty fanoušků a kapel, snažící se hrát jejich muziku…

A na závěr trošku Sabbathů… tuhle kapelu snad může omluvit jen mládí…

Tak doufám, že jsem Vám zpříjemnil den

Luke

2 responses to “Nejhorší kapely na Youtube

  1. Luke Září 7, 2011 (11:29 am)

    A ještě jeden "libovej" elvis – http://www.youtube.com…re=related

  2. Ashman Září 7, 2011 (4:59 pm)

    Final Countdown, yay!! :)Ty "GNR" jsem si pustil odprostřed a ani jsem nepoznal, co by to mělo být…

Zanechat Odpověď

