TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

CenTrio

Internet

Ahoj blogeři,

rok jsem to odkládal a nakonec jsem se nabídkou společnosti CenTrio nechal zlákat. Internet 30/30Mbit je prostě dobrá rychlost, tak proč jí nemít? CenTrio se prezentuje takto:

CenTrio Net je superrychlé a stabilní připojení do sítě Internet poskytované domácnostem v České republice.
Na přenos dat využívá vlastní optickou síť a nejmodernější technologie. S připojením do sítě CenTrio získá uživatel superrychlý a spolehlivý Internet bez jakýchkoli omezení s rychlostí připojení od 30 Mbps do 50 Mbps.

V pátek na to vlítli dva mladí kluci, rozebrali tohle, navrtali to sem, pak to provrtali tady a dotáhli kabel až do obýváku a připíchli ho do mého wifirouteru. Komplikace odehrávající se kolem toho ve čtvrtém patře vedlejšího vchodu nebyla až tak moje starost. Já za to nemůžu, že mají rozvodnou skříň někde, kam já se svými klíči nemůžu. Ale i s tím si poradili.
Ukázali mi, že internet funguje a už stáli u výtahu, když tu jsem po měření rychlosti zjistil, že rychlost 30/30 je pouze 15/15…
Kluci se vrátili, zacvakli mi kabel přímo do notebooku a je to tam: 30/30… Odjeli
Vrátím se zpět k wifi a zase jsem na 15/15. Kdo mi tu rychlost krade? Vlezu si do nastavení Routeru a on tam napíchnutej LUKY-PC… Spolubydla má puštěnej komp, i když není doma, svítí si v noci lustrem, i když spí, nechává rozsvícenej monitor i když v hospodě hraje karty…
Zpět k wifi. Včera jsem byl na rychlosti 5/5… tak to už nebude jen LUKY-PC… Ale nemůžu na to přijít, čím to je.. co ten signál brzdí? Podle mě je všechno nastaveno správně. Utěšuji se alespoň tím, že ten upload je pořád lepší než dřív 🙂

Ladik

5 responses to “CenTrio

  1. Luke Září 19, 2011 (12:47 pm)

    tak přeji hodně štěstí s novým připojením, mrkni jak máš nastavenou rychlost síťovky a routeru, některé maj standardně místo 100Mb/s jen 10MB/s a musí se to přenastavit… jinak obecně ztrátu rychlosti může mít na svědomí i přímo ten wifi router samotnej, asi by se musel otestovat jinej wifi router, jestli by byl znát rozdíl či nikoliv

  2. Luke Září 19, 2011 (12:49 pm)

    A jestli máš na routeru možnost dedikovat rychlost a šířku pásma pro konkrétní počítače, nastav pro LUKY-PC rychlost 1MB/1MB, to mu musí stačit :))

  3. Ladik Září 19, 2011 (3:31 pm)

    🙂 🙂 :)V tom musí být něco jiného. Ta rychlost vyletí klidně i přes 10MB. Tipnul bych to určitě na ten wifirouter, protože bez něj to jede, jak má. Ale já to potřebuji rozhodit do celého bytu právě tou wifi… Já na něco přijdu, ale dík za tip.

  4. LukyHell Září 20, 2011 (11:25 am)

    To je hezky, me tady kritzujou ze si parkrat necham rosviceno v noci, kdyz usnu a z kohotku tece jen ledova voda, nad tim je treba se zamyslet 🙂

  5. Ladik Září 20, 2011 (12:38 pm)

    Studená voda, to je jen taková drobnost 🙂 🙂 ta na rychlost internetu nemá vliv. Známej mi říkal, že to ty WIFI routery dělaj, že to prostě rychleji nepustěj. Testnu nějakej jinej router, jak to pojede…

Zanechat Odpověď

