TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Konspirace 2.5

Pryč se zpracováním, sem s příběhem 🙂

Ahoj ahoj,

předem se omlouvám klukům z TVVONA, že konspirační „minifilmy“ jsou zpracované asi tak, jak by je zpracoval můj desetiletý synovec. Ale všechno se dá vysvětlit.

Honza Rozumný má potřebu informovat okolní svět, že tu jsou ONI. A nemá čas, učit se v Adobe Premiere, hrát si se střihem a efekty 🙂 Tak to dává do oběhu tak, jak to natočil. Jakékoliv jiné zpracování by nebylo autentické 🙂

A protože toho má Honza hodně na srdci, vysypal z kapsy další drobky a jeden z nich je Konspirace 2.5

Kde jinde než na Google+ 🙂

To jsem si nemyslel, že budu takovej tlačoun Googlu. Ale mám z toho i takovou škodolibou radost na úkor Lukeho, kterej se mi vždycky divil, že něco nevím, že to psal na Facebook.

Příští týden hodím Konspiraci 2,34..5? a 2.5 na youtube.com.

Čus
Ladik

3 responses to “Konspirace 2.5

  1. Lou Říjen 5, 2011 (6:02 pm)

    Konspirace žije dál svým životem… a je to akční nářez.Zpracování mi přijde dobrý, na tohle stříhání stačí jakýkoli program s titulkovačem. Bylo by dobrý hodit to taky na stránky vony.

  2. Ladik Říjen 6, 2011 (11:22 am)

    Lou, dík za podporu. Ashmanovi taky dík za podporu. Když se v něčem člověk plácá sám, tak je dobré mít nějakou zpětnou vazbu.Nevím, jestli jsem někdy měl přístup na stránky VONY, ale určitě to dám na YOUTUBE a pak by to neměl být problém, hodit odkaz na VONU 🙂

  3. Lou Říjen 7, 2011 (1:31 pm)

    OK. taky to můžeš hodit do Vona skupiny na Facebooku. Přidám tě tam jako správce, jestli jsem tom ještě neudělal.

Zanechat Odpověď

