TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Co mě zaujalo v posledních dnech

Tohle bude takovej všeobecnej a velmi oduševnělej příspěvek, aby tu nebylo prázdno 🙂
Léto asi už skončilo, tenhle víkend totiž byl ve znamení vichru, deště a zimy a v tomhle krásném počasí jsme s Vše za 42,- včera na Kubánském náměstí hráli hodinovej koncert a měl jsem ruce zmrzlý tak, že jsem skoro nezahrál ani „skákal pes“. Pomohl ale náš basák „Kobra“, který nám rozdal rukavice bez prstů a mě zaujalo, jak jsou v těchto podmínkách užitečné :).

V minulém týdnu mě zaujalo, jak rychle se Kočičák dostal z menšího zánětu močových cest a jak neztrácel chuť k jídlu ani při nemoci.

Díky Kví a Trappovi nás se Žábou velmi zaujal seriál Boardwalk Empire, odehrávající se v Atlantic City za dob prohibice a skoro celou první řadu jsme za víkend zkoukli….

Zaujal mne „1955 Hamburger“ z Mekáče, který nyní jako akci nabízejí v podobě menu….

Z Muziky mne zaujal v poslední době zejména Frank Sinatra a Complete Columbia Years. Udivuje mne, kolik toho stihl „Ol´ blue eyes“ natočit….

A na závěr pozvánka:

A pokud máte nyní ve čtvrtek čas, přijďte se podívat na malou scénu divadla Gong, kde budeme hrát s Doors revivalem a vše za 42,- od 19:00

Luke

One response to “Co mě zaujalo v posledních dnech

  1. Trapp Říjen 10, 2011 (3:43 pm)

    To už ti ten Boardwalk koukám nemusím vypalovat 🙂

Zanechat Odpověď

