TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Neanonymní alkoholici I – III

nový „reality seriál“ TV VONA na Streamu.cz

TV VONA žije a není mrtvá … 🙂

kluci to sem myslím ještě nepsali, ale Lukyhell a Ashman mají na Streamu nový online seriál s velmi příznačným názvem „Neanonymní alkoholici“. Dělají velmi záslužnou činnost a za nás, (s)prostou veřejnost v něm testují různé alkoholické nápoje a jejich účinek na organizmus a to často formou humornou.

Já jsem se u všech třech dílů velmi bavil a dozvěděl jsem se i řadu zajímavých informací a rovněž doufám, že brzo budu pozván jako host do slibovaného „středomořského speciálu“ :).

Snad se kluci nebudou zlobit, pokud videa hodím tedy i sem:

Díl první: Pilot
http://www.stream.cz/object/603283-neanonymni-alkoholici-i-pilot

Díl Druhý: Hořká zrzka
http://www.stream.cz/object/608761-neanonymni-alkoholici-ii-horka-zrzka

Díl třetí: Fernetový speciál
http://www.stream.cz/object/630532-neanonymni-alkoholici-iii-fernet-special

Luke

2 responses to “Neanonymní alkoholici I – III

  1. Ladik Prosinec 7, 2011 (3:45 pm)

    Ve čtvrtém dílu jsem se objevil já, ale myslím, že jsem tam toho humoru moc nepřinesl. Jen jednou, a to už ani nevím proč, jsem dostal záchvat smíchu, avšak mí kolegové se ke mně nepřipojili…

  2. Ladik Prosinec 7, 2011 (3:46 pm)

    Ve čtvrtém dílu jsem se objevil já, ale myslím, že jsem tam toho humoru moc nepřinesl. Jen jednou, a to už ani nevím proč, jsem dostal záchvat smíchu, avšak mí kolegové se ke mně nepřipojili…

Zanechat Odpověď

