TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

nová kytara

asi se budete smát…do Basketles jsme již déle sháněli kopii 6ti strunného Rickenbackeru a… počkejte dyť to jsem tu psal před tejdnem?!

Stala se totiž vtipná věc – po té, co jsem konečně sehnal kopii Ricka (viz můj blog minulý týden) zavolal nám dvorní dodavatel audiotechniky pro The Basketles 🙂 a sdělil nám, že námi před rokem objednaná černobílá kytara Dimavery RB-810 konečně dorazila! 🙂

Přemejšlel jsem co stím a nakonec jsem se rozhodl, že kytaru si vezmu, bude mě stát jen 5.700,-, což jsou necelý tři koncerty :). Lakování tý druhý kytary na černo by mě stejně stálo přes 2000,-…

Takže mám dvě kopie Ricka 330 a mohu porovnávat – korejskej Silverstar a čínskej Dimavery – krk my příjde o dost lepší u čínský kopie, ta má navíc i pátej otočnej ovladač pro hlasitost , zvuk jsem pořádně zatim neměl možnost porovnat – ale na ten korejskej klon sem v pátek odehrál už druhej koncert a kytara zněla hodně hezky a perfektně na ní zní The Who (úvodní „riffy“ Anyway anyhow anywhere či Can´t explain)

Takže doma máme , kromě žabího šatového království, i pomalu království kytar :).

Luke

4 responses to “nová kytara

  1. Mehehe Listopad 29, 2011 (10:35 am)

    Jsem ti říkal, že to nemá cenu barvit 🙂

  2. Lou Listopad 29, 2011 (6:10 pm)

    Jsme ti to říkali 🙂

  3. Ashman Prosinec 2, 2011 (4:28 pm)

    a já se nesměju

  4. Ladik Prosinec 7, 2011 (3:56 pm)

    Já si vzpomínám, jak Luke prodával zrcadlovku, aby si koupil mikrofon a teď má sbírku kytar… Aspoň bude čím topit, až bude zima 😉

Zanechat Odpověď

