TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Kde kupovat knihy

Ahoj,

kdo se ještě chystá kupovat nějaké dárky na Vánoce, tak doporučuji knihy. Knihou neurazíte a já osobně knihy mám moc rád a považuji to za jeden z nejlepších dárků.
Kdo chce nakupovat cokoliv levně, jděte do „LEVNÉ KNIHY“.
Ale kdo chce nakupovat konkrétní knihy a třeba i novinky, doporučuji web

www.dobre-knihy.cz.

Slevy na knihy 15-30% a to se vyplatí. Např. novinka od Umberta Eca – Pražský hřbitov tam místo 398Kč vyjde na 326Kč. (A já mám pocit, že mně ji tam dali ještě o deset korun levněji).
Jestli oni před těmi Vánoci ty slevy trochu neupravili…

Ladik

4 responses to “Kde kupovat knihy

  1. Kví Prosinec 9, 2011 (8:16 am)

    Já doporučuji http://www.bookdepository.co.uk, pokud máte zájem o cokoli v cizím jazyce. Ceny cca o 30 % nižší než v tuzemských obchodech, do ČR posílají zdarma a jde to asi pět dnů.

  2. Luke Prosinec 9, 2011 (9:39 am)

    Jé, to je též zajímavé! 1900 knih o Beatles tam maj! 🙂

  3. Ashman Prosinec 17, 2011 (12:30 pm)

    bookdepository používám běžně a jsou super. Navíc mi pravidelně posílají do mailu kupon na 10% slevu.Akorát u mě to teda trvá kolem 10 dnů. Nevím proč, ale vždycky to chodí přes Slovensko nebo Rakousko…

Zanechat Odpověď

