TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Učitelka Volková ze ZŠ

už není mezi námi

Na škole visí černá vlajka, u spitfiru svítí svíčky, v rámečku fotka paní učitelky Volkové. Zemřela 27.1.2012 ve věku 68 let.
Pamatuji si jí jako přísnou tělocvikářku a matně i jako učitelku za katedrou, která nás dusila. Doufám, že mi jí kluci z TV VONA připomenou. Mám teď v hlavě úplně vymeteno.
Jako učitelka mi tu zas tak chybět nebude. Její hodiny mi do života nic nedaly.
Jako člověka mi jí samozřejmě líto je. 68 let ještě není tolik let a to, že nebyla přínosem pro mě, neznamená, že tu teď nebude chybět někomu jinému.

Ladik

3 responses to “Učitelka Volková ze ZŠ

  1. Anonymní Leden 30, 2012 (11:37 pm)

    "Ještě jednou se zhoupneš a vyhoupneš se ze dveří!""Já s tebou vyrazim dveře!"RIP

  2. Luke Leden 31, 2012 (7:59 am)

    Jé, to je škoda, byla to rozhodně ta z lepších učitelek na ZŠ…

  3. Anonymní Říjen 12, 2013 (12:55 pm)

    Volková ze socháňky? Jsem ze školy asi 18let a tuhle pamatuji.

Zanechat Odpověď

