TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Sedm dní či-li týden

aneb pár deníčkových dojmů z posledních několika dnů…
Pátek:
Řepy a malá pivková/vínová seance u Ládika. Tv vona žije! :). Lou nám poslal koncept svého plánovaného filmu „Tvé srdce patří mně“. Myslím že to bude výzva natočit po delší době skutečně vážný film. Jak už tu Lou psal, máme nové kamery, takže jakmile sleze sníh a mráz a začne bejt trochu hezky, pustíme se určitě do natáčení.

Sobota:
Kamarádka Káťa slavila své… to se vlastně neříká, jaké… narozeniny. Po loňském roce, kdy se nás spolu s Ondrou na její oslavě snažili vykrmit xmrti (v mém případě se to téměř tehdá podařilo) jsem letos varoval, že tam skoro nic jíst nebudu. No ale neodolal jsem… každopádně oslava se povedla, sešlo se nás tam asi 8, pilo se, jedlo (vytečné žampiony!), tancovalo se a diskotéka 80. let mě po flašce chardonnay vyloženě bavila (ano!!) Domů jsme dorazili ve 4 ráno.

Neděle:
Krátká zkouška našeho Psycho Doors revivalu na zamrzlém Strahově (hraní na klávesy při cca 6ti stupních celsia je vážně super) a pak v sedm přesun do Vagónu, kde jsme ten večer spolu s kapelou Fousy Mojo hráli. Kapela byla docela v pohodě, jen jsme si celej večer dělali ošklivou legraci z kytaristy Saniho, který se nechal ostříhat a tím kazí kapele image divokých nespoutaných rebelů! První hráli Fousy, jejich muzika je opravdu zajímavá, hodně se mi líbí klávesák a že hraje taky piano basu, což se dneska moc často u kapel nevidí. Trochu mi nesedl zpěvák a jeho způsob zpěvu, ale hudebně se mi to moc líbilo.
Kolem půl jedenáctý jsme přišli na řadu my, posíleni o hostujícího pana Meheheho a hráli jsme hodinu před solidně zaplněným klubem a dokonce jsme museli dát přídavek. Domů jsem už tradičně přijel v jednu ráno….

Pondělí
Ospalost, v práci nesoustředěnost, večer poslední zkouška u Fefiho se zpěvačkou Ivanou, se kterou máme jako doplněk Basketles nacvičen akustickej set několika písniček.

Úterý
Konečně volnej den (resp. večer)! Víno, Marplová a výborný asijský jídlo od Žáby…

Středa
Vzal jsem si půl dne volna, vyzkoušen online nákup v Tesku, donesli ho až před byt a ušetřilo nám to tak 2 cesty na nákupy na sobotní párty. Nutno ale nákup objednat pár dní předem. Večer nemocemi poznamenaný koncert Basketles na Palmovce. Klub nakonec plný, hostem byla zmíněná Ivča a místo nemocného Vaťáka zaskočil vršovický Harrison.Basák Fefi nemohl skoro mluvit, tak zpěvy zbyly hlavně na Honzovi, Tlusťochovi a mně. Nakonec dobrý a lidi chtěli opět přídavek. Pak rychle taxík domů a spát…

Čtvrtek
Den ve znamení příprav na sobotní Poirotovskou párty, připravena výzdoba, nakoupeny další věci. Hezká historka s převozem uleželého Camembertu tramvají z Anděla na Žižkov – lidé si odsedávali a kolem mě bylo v tramvaji prázdno jak u bezdomovců :).

Pátek – dnešek
A dostávám se k přítomnosti – dneska nás čeká hraní v Čelákovicích, těším se zejména na Špinavé Lůzry, takže doufám že se akce vyvede a že příjde dost lidí 🙂

Tolik k jednomu týdnu v životě.

Luke

One response to “Sedm dní či-li týden

  1. Lou Únor 10, 2012 (9:12 pm)

    Ten převoz Camembertu tramvají musel bejt vtipnej. To chtělo skrytou kameru 🙂

Zanechat Odpověď

