TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Strakův konec ve Slavii podruhé

tentokráte můj pohled, protože na komentář mi to přišlo moc dlouhé:)
(a můj, pokud se nemýlím a nepočítám gratulace Lumírovi, druhý příspěvek zde)

Musel bych hledat, což se mi nechce, ale myslím, že se Lou trochu plete. Mám pocit, že minimálně jednou se mu záchranářská mise nepovedla a slyšel jsem, že jeden klub, kde trénoval, dokonce krachnul.:) I když to těžko byla jeho chyba. Pravděpodobně.:)

Každopádně já rád nebyl, když přišel. Nedomníval jsem se, že by Slavia měla být ohrožena sestupem a tím pádem by bývalo lepší angažovat opravdového trenéra, který by začal buduvat tým s výhledem na nadcházející sezony a ne jen motivátora, kterým podle mě Straka je.

Neuznával jsem ho ve Spartě a asi nezačnu ani teď. Navíc jsem očekával, že se stane přesně to, co se stalo. Tzn. nevraživost až nenávist „fanoušků“ otráví atmosféru při zápasech atd. a Straka předčasně končí. Mám za to, že když už tam jednou byl, mohl dostat aspoň trochu šanci. A to, že mu někdo počmáral dům (Sparťani) a vykopal hrob na tréninkovém hřišti (Slávisti), je pěkné svinstvo. Minimálně z hlediska poškozování cizího majetku. To se pak asi pracuje docela blbě… Nesouhlas by se snad dal vyjádřit civilizovaněji, nejsme přeci na Balkáně či v podobných zemích.

Budu v napětí čekat, koho vedení jmenuje za nástupce, já žádného favorita nemám. Býval by se mi líbil Hřebík, ale někdo nás už předběhl. Špatný by nemusel být Vrba, jenže ten je vázaný v Plzni, odkud ho nepustili ani ke slovenskému nároďáku. Težko ho uvolní k nám. Navíc ne vždy úspěch v jednom klubu garantuje úspěch v dalším. V Chelsea je teď krásný příklad. Kromě Lavičky jsem zaregistroval i jméno Dušana Uhrina mladšího. Ani nevím, kde, jestli vůbec, momentálně trénuje. Nicméně v Boleslavi byl dobrý. A pak je tu Chovanec…:)

Ashman

2 responses to “Strakův konec ve Slavii podruhé

  1. Ladik Březen 11, 2012 (4:17 pm)

    Já někdy ty fanoušky nechápu. Fandí fotbalu nebo čemu vlastně fandí?

  2. Lou Březen 12, 2012 (12:15 am)

    Je to zvláštní fenomén – fanoušci. Berou svůj klub jako nějaký svůj kmen.Ten Uhrin by nemusel být špatný. Jsem na to zvědav, koho vyberou.

Zanechat Odpověď

