TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Ha! První dvě kila dole!

Musim se pochlubit! 🙂

Většina známejch, který jsem třeba několik měsíců či let neviděl a které jsem v poslední době potkal, na mě většinou měli otázku typu „Hele a nepřibral si trochu?“. Mára z Woodstocku, kam už také chodím jen nárazově mně prozměnu uvítal slovy (s typickým chechotánám) „Lukáši, ty si asi dopřáváš blahobyt!“a významně mne poplácal po břiše.
Ano, je to tak, ztloustl jsem. Nechci to všechno svádět na zpomalování metabolismu, který chlapi většinou kolem 30tky potká, moc se nehejbu, muj jídelníček asi neni též nezdravější + piva…

V 28ti jsem měl hezkých 80-82kilo a za poslední 3 roky jsem postupně přibral a v lednu jsem měl o deset víc – 92kg a to už mě začalo trochu děsit a tak jsem řekl dost. Koupili jsme si stroj na lehysedy, které fakt poctivě od začátku února každej den ráno a večer dávám (vynechal jsem zatím jen jeden den po úmorným koncertě) a snažim se i míň žráti a jíst víc ovoce a zeleniny a první výsledek je tu – 90kg! Hodně mi v tom pomáhá Žabka, která zkouší vařit hodně lehkých jídel z Apetitů a tak jsem ochutnal řadu dobrot!

Mým cílem je tak 83-85kg, nechci držet žádný drastický diety ani se nějak výrazně omezovat v jídle, které mi chutná. Snažim se ale omezit pivka, ty už si dávám jen občas v hospodě, doma už jsem téměř výhradně přešel na víno.
Při hubnutí je důležitej pohyb – nejsem rozhodně příznivce sportování, to provozovat nechci, ale on stačí i přirozenej pohyb – např. plávání či chůze a proto bych chtěl letos stihnout víc výletů.

Tolik k mému současnému úsilí, snad ještě do svatby pár kilo dolů dám :).

Luke

2 responses to “Ha! První dvě kila dole!

  1. Veber Březen 26, 2012 (2:00 pm)

    Gratuluji. Vím jak je to těžké. já to vyřešila tak, že jsem si nekoupila lítačku na MHD a všude teď "lítám" pěšky:-D Kila dolů nejdou, ale cítím se o hodně lépe. A prý je dobré se nejen vážit, ale hlavně měřit, protože kilo svalů měří stejně jako kilo tuku…

  2. Ladik Březen 26, 2012 (2:39 pm)

    Já mám dokonce pocit, že svaly jsou těžší než tuk. Hodně lidí odrazuje to, že začnou cvičit, aby zhubli (ve smyslu ztratili na váze) a oni místo toho těžknou kvůli svalům. V prvé řadě to je o osobním pocitu. Jelikož nám tu Luke o tom píše, tak jeho pocit je dobrý a to je hlavní. Luke držím palce. Jestli chceš, mám nějaký levný vstupenky do Radlic do bazénu. Si můžeš jít po práci zaplavat 😉

Zanechat Odpověď

