TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Uplynulý výletní týden

v minulém týdnu jsme se konečně taky dostali z Prahy na chvíli ven…

Nejprve jsme na veliknoční pondělí navštívili rodnou vísku Mňouka a Šmekoraldy – Lštění – ve složení: Já a Žába, Pan a Paní Meheheovi a Vršovický Harrison s přítelkyní. Počasí nám na ten den přálo a tak jsme si udělali hezkej výlet ve směru Mirošovice – Senohraby – Čtyřkoly – Lštění, navštívili jsme posvátný lštěnský hřbitov, ve výtečné baštírně si na klacku upekli klobásky, ochutnali jsme různá pivka někteří i kachnu a jehně.

Naše štěstí na počasí při nás stálo i o tomto víkendu, kdy jsme u nás na chatě uspořádali menší grillovací párty. Vyrazili jsme už v Pátek a ochutnali jsme řadu dobrot na grillu – počínaje zeleninou, hovězími stejčky a makrelami. V sobotu dopoledne se k nám a Meheheovým přidala výprava Řepáků a Ondra s Káťou a jelikož každý přivezl řadu jídla, vypadalo to, že zásob je na týden dopředu.
V sobotu se tedy opět vydatně jedlo – namátkou např. Pstruzi, Hamburgery, Roštěná, opět různá zelenina a sálat, různé sýry a nakonec grillované jahody.
Důležitým prkvem oslav je vždy alkohol – v tomhle ohledu mně velmi chutnala ládikova Chýňská pivka a bílý červený tramín :).

V sobotu se část výpravy vydala na krátký výlet po okolí, druhá část (včetně mě) se pak věnovala populární defeistické hře Petang, která mi celkem šla a v prvním miniturnaji jsem skončil druhej za Ashmanem.

Večery nám zpříjemnila vodnice a opět přišly na řadu Aktivity, v nichž se mi tentokráte docela dařilo.
Po půlnoci ze soboty na neděli jsme si pak připomenuli 100 let od potopení Titaniku a napili se na památku obětí.
Neděle už byla trochu sychravá a dešťová, což nám ale ani moc nevadilo, a tak jsme se zabalili a po jedné partii Aktivit vyrazili ku Praze.
Tak zas na podzim to snad zopakujeme 🙂

Luke

6 responses to “Uplynulý výletní týden

  1. Ladik Duben 16, 2012 (11:41 am)

    Super akce na chatě. Snad si to na podzim zopakujeme 🙂

  2. Bratr H Duben 16, 2012 (12:59 pm)

    Jsem rád, že v sobotu nepršelo… ty by bylo na kole drsný :)Do své fotogalerii na rajčeti jsem přidal fotky z Bezděkova.

  3. Lou Duben 16, 2012 (1:02 pm)

    Koukám, že jako jméno mi zůstalo vyplněné "bratr H" 🙂

  4. Ladik Duben 17, 2012 (10:03 am)

    Fotky super. Jdu se ještě kouknout, jestli má na rajčeti fotky i Luke alias klíště. 🙂

  5. Ladik Duben 17, 2012 (10:25 am)

    Je to tam. Na Lukeho je spoleh.

Zanechat Odpověď

