TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Kdy se sejde komplet celá

v jeden den na jednom místě?

Možná to zní zvláštně. Čím víc se na to soustředím, tím se mi to zdá neuvěřitelnější. 5 členů TVVONA Ladik, Luke, Lou, Ashman a Lukyhell se nesešlo už ani nepamatuji jak dlouho. Čtyři bydlíme v Řepích a Luke do Řep poslední dobou jezdí hodně často, ale pořád nic. Když jsem se ptal Lukyhella, kdy jsme se nakonec viděli všichni, zapřemýšel a řekl, že to bylo na projekci TV VONA. Kdy to bylo?

V posledních týdnech vím o pár chvílích, kdy jsme se málem všichni viděli. Jedna z nich bezesporu byla akce v Bezděkově u Lukeho na chatě. Nakonec jsme se tam sešli jen čtyři (bez Lukyhohella).
Čtyři jsme se sešli párkrát v sokolovně a jednou neanonymní alkoholici šanci prováhali, když jsem nejprve já, Lou a Luke byli na pivu a Luke se pak přesunul za Ashmanem a Lukyhellem na natáčení alkoholiků, kde jsme s Louem už nebyli.
Na natáčení Točny byli čtyři, ale tam jsem zase nebyl já.
Až se zase jednou sejdem v pěti, tak si dám panáka. A udělám nám společnou fotku. Že by to bylo na Lukeho loučení se svobodou? Nechám se překvapit.
Ladik
One response to “Kdy se sejde komplet celá

  1. Luke Duben 26, 2012 (10:22 pm)

    Taky doufám že co nejdřív 🙂

Zanechat Odpověď

