TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

OCCUPY PRAGUE

Byli jsme se podívat, jak vypadá stanové městečko na Klárově

Pět a půl stanu, cca 40-50 lidí. Dvě diskutující skupinky. Jedna se bavila, že by to chtělo, aby si každý přinesl židli. Druhá se domlouvala, o čem vlastně tahle akce bude. Zahlédl jsem pár +Piráti. Škoda, že se toho nechopili, když jsem poslouchal. Byl jsem připraven zapojit se do diskuze, pokud by o něco fakt šlo. Ale šlo to nějak mimo mě. Trochu jsem se obviňoval, že jsem nenastudoval OCCUPY WALL STREET, tak asi nechápu, o co jde. Do příště si to nastuduji a vrátím se účastníky kempu podpořit.
Pokud byste tam měl někdo namířeno, řekněte kdy a můžeme se tam potkat. Kemp je naplánován na několik týdnů.

 
Fotky v příspěvku na Google+
 
Ladik
Zanechat Odpověď

