TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Dny vína a ruží…

shrnutí docela hektického týdne…

v názvu dnešního blogu jsem záměrně použil název starého film, ve kterém Jack Lemmon a jeho partnerka začnou pomalu a jistě propadávat démonu alkoholu – v lecčemž mi to totiž posledních šest dní připomělo 🙂

V pátek jsme s Žábou odehráli poslední předsvatební vystoupení dua Hanky Panky v čelákovickém Čel. Ej Kafé – premiéru měli dvě písničky Glory of Love a River a tam začal náš pijácký týden 🙂

V sobotu jsme se zúčastnili naší seznamovské teambuildingové firemní grillovačky u jednoho kolegy, kde víno, frisko a pivo teklo proudem a hamburgery lítaly na naše talíře jeden za druhým :). Večer jsme pak stihli ještě v Aeru starý film Plynové Lampy, přiněmž se mi podařilo 2x únavou usnout. Angela Lansbury a Ingrid Bergman byly ale okouzlující!

V neděli jsme se moc nevyspali, hned v devět ráno jsme žluťáskem student agency vyrazili do písku, prohlídli si centrum a starý most, dali si ihned po otevření vinárny na náměstí víno (ano!) a počkali na Zlatina tátu, který nás před polednem vyzvedl a ke kterému jsme se jeli oba tak nějak před svatbou představit. Do prahy jsme dorazili až kolem sedmé večer a jen jsme se doma otočili, už jsme opět spěchali do Aera, kde již popíjeli Meheheovi (Vlastík a Kví) a Harrisonovi (vršovický-brzo nuselský Harrison/McCartney a budoucí Judr. doktorka Kája). Na programu večera byl film Casablanca z roku 1942, který byl uveden dobovým filmovým protektorátním žurnálem. Casablanca je zajímavej film – jeden z těch, který já osobně můžu vidět dokola, protože vždycky tam najdu nějakou větu či scénu, který jsem si dřív nevšiml. Navíc perfektní Bogart s Bergmanovou a ta atmosféra Rickova baru se vznášejícím se dýmem, zvukem Samova piana… to vše nás inspirovalo pokračovat v Aeru po filmu v takové malé afterpárty, která nakonec skončila u Meheheů (to se blbě skloňuje :)) ve 4 ráno.

Pondělí bylo klidnější (nepočítám li pouze tři hodiny spánku před prací) a místo večerní oslavy čarodějnic jsme s Basketles odehráli jeden z dalších svatebních koncertů.

Úterý na prvního máje jsme s Žábou nešli do průvodu ani demonstrovat, ale místo toho jsme šli na grébovku domluvit poslední detaily naší svatby, dali si tam opět víno a pak jsme se přesunuli do Aromi, italské restaurace Ricarda Lucqua, docela vyhlášeného „pražského“ italského kuchaře. Opět byla vína, výtečné Risotto se sýrem Robiola a bianchetto lanýži a žába si dala tatarák z tuňáka a Carpaccio z Mečouna s červenými pomeranči. Po návratu domů, když jsme se už chystali odpočívat, volal pan Mehehe a šli jsme s nimi opět do Aera, kde jsme, tentokráte bez filmů, u vín a mad applu příjemně zakončili večer.

Středa už byla pracovní, vzal jsem si ale na odpoledne půldenní volno, protože nás čekaly lekce tance. Učí nás tam charleston a různé kroky, které mi moc nejdou, takže si myslim, že naše taneční kreace budou hodně veselé a žertovné :). Po cestě domů jsme vyzvedli snubní prsteny, takže to začíná být važné…. ovšem vrcholem večera byla večeře s hádejte kým? Ano, s Mehehovými :). Vyrazili jsme opět po delší době do La Gare a původním záměrem bylo dát si žabí stehýnka. Nakonec ale došlo na spousty dobrot – např. chřest s holandskou omáčkou, chřestovou polévku, mušle, šneci po burgundsku, konfitované ledvinky, dušený steak na houbách, žába měla nějakou rybku a samozřejmě došlo i na žabí stehýnka. Na závěr deserty – Savoy, pistáciový koláč, Kví si odvážně dala chřestovou zmrzlinu a já se nechal příjemnou servírkou překecat ke Creme Brulle.

Asi nejvíc jsem byl zvědavej na ty žabí nohy a jsem rád že jsem je ochutnal, byť to rozhodně nebude nějaké mé oblíbené či vyhledávané jídlo. To samé platí o šnecích, ke kterým jsem měl trochu odpor, ale nakonec jsem rád, že jsem to zvíře snědl 🙂

A co dnešek? Jelikož zítra mě opět čeká alkoholová akce (další pivní degustace s Ládikem), budu dneska detoxikovat, abstinovat a jelikož doma se víc než tejden neuklízelo a je všude děsnej bordel, zbude na mě asi úklid :(, neb žába zas maká. It´s a hard life…

Tak se mějte a děti – nepropadněte démonu alkoholu!

Luke

One response to “Dny vína a ruží…

  1. Mehehe Květen 4, 2012 (10:13 am)

    Dobré akce to byly – souhlas.

Zanechat Odpověď

