TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Nové streetview pro celou ČR!

Google se opět předvedl a nedávno spustil na svých mapách nové pokrytí celé ČR systémem streetview.

Je tam už konečně i naše rodná vonácká ulice – Vondroušova, která doteď nebyla zpracována 🙂

Překvapilo mě, že jsem tam našel i doslova „prdele světa“ – např vesnici na vysočině, kde žijou moji prarodiče…

 

Takže se kochejte na http://maps.google.com (a ikonka žlutého panáčka)

 

Luke

 

5 responses to “Nové streetview pro celou ČR!

  1. Ladik Červen 20, 2012 (9:28 am)

    Sebe jsem zatím nenašel. Kde já mohl v té době být? A viděl jsem to auto projíždět?

  2. Ashman Červen 20, 2012 (2:07 pm)

    Je to docela nové – už máme na domě lešení. Ale na parkovišti ještě není moje auto.:(

  3. Ladik Červen 21, 2012 (12:15 pm)

    Někde jsem viděl datum ze srpna 2011, někde je podzim, někde je vidět náměstí poskládané z několika dnů a na webu se píše, že si můžete prohlídnout Chánov. Tak jsem si to projel… je jich tam spousta…

  4. Ashman Červen 21, 2012 (1:41 pm)

    Tak v srpnu jsme lešení na domě určitě neměli. Tak maximálně v březnu.

  5. Luke Červen 21, 2012 (2:02 pm)

    Když si tu zavřete v tom streetview okně tu malou mapku v pravém dolním rohu, tak uvidíte, že tam je Image date: April 2012 – takže čerstvé! 🙂

Zanechat Odpověď

