TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

To léto nějak utíká..

… koukám se takhle dneska do kalendáře a vidím, že je už 13. srpna… skoro půlka srpna! Kam se těch 45 dní od začátku prázdnin podělo?
Jelikož už třetí měsíc používám Google kalendář, tak jsem si zalistoval o měsíc zpátky a začal jsem „hledat ztracený čas“ (zdravím Karla Čáslavského).  Ne, nemám amnézii a nejsem ještě tak senilní, abych si nepamatoval, co jsem dělal před měsícem (teda kromě pár alkoholických hodin, které byly rozmazané již v momentě svého dění), ale zajímalo mě vlastně, proč mi tyhle měsíce příjdou tak rychlý.Spočítal jsem tedy akce a všechny „události“, které jsem v červenci absolvoval a došel jsem k číslu 18. Koncerty, Kina, zkoušky, večerní hospody, chata, narozeniny kamaráda, natáčení TV VONA… takže už je mi to jasný proč.

Ilustrační obrázek – uchylné Hello Kittty hodinky pro dívky a gaye 🙂

Ještě před pár lety jsem byl zvyklej trávit  pracovní týden po práci víceméně doma  a ven jsem vyrazil jen v pá či v sobotu večer.. a nebo ještě dřív, když jsme museli se ségrou trávit letní prázdniny s rodičema na chatě – to se léto zdálo nekonečný :).    To se však v posledních měsících  dost změnilo a i když se ani moc nesnažim, tak většinou 3x-4x do tejdne někde lítám a úplně volnej víkend je pro mě svátkem, kterej se mi přihodí možná jednou do měsíce.  To teď v pátek v Sokolovně trochu naštvalo Ashmana, když jsme plánovali natáčení a já zjistil, že nejbližší volnou neděli mám až 9.9. – už jsem si jí, Ashmane, zarezervoval 🙂

A jak vypadá Srpen? Tam těch akcí mám napsanejch dokonce 20 a to je zde ještě riziko příbytků na poslední chvíli. Vlastně mám volno dneska. Hurá! Zítra mám ale zas zkoušku s kapelou, pozítří trojboj v řepích (nová občanka, instalace PC a pivo v sokolovně), ve ČT chci do Aera na Woodyho, v PÁ i v SO hrajeme a v neděli jsme pozvaní na Activity párty, která bude příjemným zakončením tejdne. Další flákací večer budu mít zas až za tejden, ale to samozřejmě neznamená, že bych si ty zmíněný akce neužil – právě naopak!

Je dobře mít nabitej program, nelenivět a neležet furt u televize (zdravím Mňouka!) a neřikat si  „Jé, to je teprv třináctýho srpna? To léto se tak vleče….“

Luke

One response to “To léto nějak utíká..

  1. Kví Srpen 14, 2012 (5:19 am)

    Jen je v tomhle programu slozitejsi vysvetlit rodicum, ze dneska a ani zitra se nemuzu „jen tak“ stavit, ze nesedim kazdy vecer doma a nudim se, misto abych je oblazila svou pritomnosti. 🙂

Zanechat Odpověď

