TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Hubnutí – třetí dějství začíná

A je tu opět mé oblíbené téma váhy :). „Čau tlustý prase“- „Ahoj Špekoune“….  takhle se teď často zdravíme se spoluhráčem Mňoukem a děláme si tak nepěknou legraci z našich nadbytečných kil.    V únoru a březnu jsem tu psal, jak jsem z 92kg před svatbou zhubnul na cca 89kg – hlavně tím, že jsem trošku změnil jídelníček  a začal se krapet hejbat (ale né moc). Po svatbě jsem ale cvičení i správné životosprávy opět nechal a v letním shonu nebyl čas (a vlastně ani chuť) nic v tomhle ohledu podnikat.  Minulý týden jsem si ale stoupl na váhu  a objevilo se mi opět 91kg.  Dost. Už jsem letos zvládl jednu těžkou výzvu a předsevzetí (narážim na to sebemrskání 30ti alby Paula McCartneyho) , musim zvládnout i tohle.

Velmi mi pomohla skutečnost, že práci nám v nové budově ve sklepě otevřeli firemní  posilovnu a fitness, takže jsem se rozhodl, že  na to půjdu znovu a důkladněji. Zmizely rovněž možnosti výmluvy na to že „posilovny jsou drahý“ nebo „že jsou daleko...“ apod…    Na jaře jsem si vystačil s lehy-sedy, který sice teď taky ráno a večer jako takovou rozcvičku provádím, ale rozhodl jsem se, že hlavně začnu běhat. Samozřejmostí je taky zdravej jídelníček – tam jsem na tom myslím už docela dobře – tučná jídla mi většinou přes léto stejně nechutnaj, takže se snažim jíst těstoviny, light-chilli, zeleninu i ovoce a vzal jsem na milost i lososa. Pivo – toho se vzdát zcela nechci, ale snažím se ho alespoň co nejvíc omezit a nahradit vínem – to se mi vcelku daří, až na Sokolovnu, kde maj víno hnusný 🙂

S běháním jsem tedy začal minulej čtvrtek, šel jsem do posilovny, nikdo tam nebyl (zatim tam moc lidí nechodí, což jsem rád) a začal jsem zkoumat posilovací stroje – nikdy jsem totiž v opravdový posilovně ještě nebyl a tak jsem se trošku musel rozkoukat – pak jsem zapnul běžeckej pás – je to nějakej profi pás od InlineSports a má modře zářící digitální displej, kterj přehledně vše počítá a ukazuje uběhnutou vzdálenost, čas, tep a další údaje – první den jsem uběhl asi jeden a čtvrt kiláku a myslel jsem že umřu. Zadejchanej, tep asi 160, zpocenej jak prase… 🙂 Bylo mi jasný, že to musim zlepšit. Druhej den to ale už šlo líp a s dvěma kratšíma pauzama na napití jsem uběhl dva a půl kilometru. Od tohohle pondělka jsem začal běhat 3km každej den  a většinou to uběhnu za 18 – 20 minut a jsem pak sice vyřízenej,ale né tolik, jako po prvním běhu. Dneska už mám 3km taky za sebou  a mám vplánu si zaběhat každej všední den, takže jsem zvědavej, jestli mi to pomůže – časem, až si tělo víc na pohyb zvykne,  pak přidám jeden nebo dva kiláky.

Taky budu víc chodit pěšky – zkusmo jsem to provedl v pondělí, kdy jsem po práci z Anděla došel až k Palladiu (asi 70minut rychlejší chůze) a byla to docela příjemná procházka.

Tak mi držte palce 🙂

Luke

Zanechat Odpověď

