TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

A podzim je tu…

teď ale přesně nevim a  jsem línej hledat – začíná už dneska a nebo až 23.? Každopádně počasí si umínilo,že podzim začal už včera a já jsem v krátkým rukávu hezky po cestě do práce a do Řep vymrznul.

Stromy už začínaj žloutnout a já mám chuť zas začít venku fotit a tak každej den táhnu v baťohu pro jistotu i zrcadlovku – nikdy totiž nevim, kdy to na mě může přijít nebo kdy uvidim padat hořící letadlo či jiný zaznamenání-hodný okamžik.

Včera jsme se opět  sešli s klukama v Sokolovně, vyjma Ashmana a kecali, pili plzeň, smáli se Láďovskejm fórkům a vyzvídali na Láďovi novinky ohledně brzkého přírůstku.  Lou nám vyprávěl, jak se mu konečně podařilo přijít na to, jak vypálit správně bluray video a Lukyhell se těšil na pokera, kvůli němuž nás pak jako první opustil. Taky jsme konečně zprovoznili nový web TV VONA kochejte se na http://www.tvvona.cz   – ještě ale musíme udělat nový logo, zatim ale nemáme společnou fotku :).

Já zatím včera a dnes uběhl dalších 6 kilometrů, dneska jsem uběhl dokonce kilák a půl v kuse protože předemnou cvičila kolegyně a nechtěl jsem se teda nechat zahanbit :).

Taky konečně máme s Žábou relativně volný víkend, zejtra možná bude piknik u její kamarádky a večer možná Vagon a v neděli výlet do Zličína a možná do Řep 🙂
Tak si užijte víkend

Luke

One response to “A podzim je tu…

  1. Kvi Září 21, 2012 (8:16 pm)

    Je to zrada. Vsechny rocni doby zacinaji 21., jen podzim 23. Taky jsem to napsala na firemni sit a dostala ponauceni..

Zanechat Odpověď

