TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

hubnutí – druhý týden

abych měl nějakou větší motivaci a měl to takříkajíc „na očích“ rozhodl jsem se, že tu každý týden shrnu mé dosavadní hubnoucí a běhací úsilí a toto mi později bude nápomocno i při nějakém větším ohlédnutí a zhodnocení. Nemusíte to tedy číst, kohož to nezajímá…

Jak jsem tu psal minulej tejden, začal jsem běhat ve čtvrtek 13. září. o dva dny později,v sobotu, před odjezdem na koncert, jsme u nás s Mňoukem blbli a rovněž jsme se zvážili – mně nemilosrdná váha ukázala 90,5Kg a kolik Mňoukovi, to nebudu prozrazovat :).

Od té doby jsem v práci běhal každý den a uplynulý víkend jsem přidal rovněž běhání venku – v sobotu i neděli jsem se proběhl od nás na Vítkov (k památníku) a zpět, což jsou taky zhruba 3km – tedy má současná denní dávka.
Přidal jsem ale i chůzi. V pátek, když nám nečekaně odpadl koncert, jsem poprvé došel z anděla až domů na Žižkov pěšky (cca 2 hodinky a 7,5kM) a snažím se tak 2x – 3x do týdne z práce jít alespon polovinu cesty pěšmo.
Můj minulotýdenní souhrn je tedy – uběhnuto 21km a ujito (skoro jako mojito) 17km. Včera mi váha poprvý za posledních x let klesla pod 87 Kg a kromě toho se už ani moc nezadejchávám, když jdu rychlejc, takže jsem rád, že to má nějakej smysl.

Životosprávu se ani nemusím moc snažit dodržovat, nějak sám od sebe mám chuť na zdravější jídla a občas jen hřeším alkoholem, ale to se musí. Ashman v neděli v hospodě tvrdil, že bych se neměl soustředit na kila, ale spíš na centimetry, tak to někdy taky zkusim.

Včera jsem se navíc rozhodl pozvednout mojí běžeckou kariéru o krok výše zakoupením běžeckejch bot (z těch křusek, ve kterejch jsem zatim běhal docela bolely nohy) a hned dneska při jejich prvním běžeckém křestu jsem překonal svůj rekord a uběhl jsem 2km v kuse.

Tak zas za týden a běhání zdar
funící Luke

2 responses to “hubnutí – druhý týden

  1. Ladik Září 26, 2012 (7:40 am)

    Luke, držím palce, ať Ti ten pohyb vydrží. Co sis koupil za boty?

  2. Luke Září 26, 2012 (7:44 am)

    Nějaký pumy, co mi doporučil prodavač… fakt se v tom chodí a běhá líp a tlumí to dost nárazy

Zanechat Odpověď

