TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Prodloužený mafiánský víkend…

Máme za sebou prodloužený víkend, který byl nakonec úplně jinej, než jsem původně myslel.

Nejprve bych se ale ještě vrátil ke středě – s Panem a Paní Meheheovými jsme vyrazili do indické restaurace Curryhouse na Palmovce a jako milovníci pálivých pokrmů jsme si s Mehehem dali nejpálivější jídlo, co tam měli – Phall. Já si dal kuřecí, Vlastík jehněčí a dali jsme si to s rýží. Za chvíli nám to přinesli, vypadalo to podobně jako guláš, akorát to pálilo fakt neskutečně — to bylo snad poprvý, kdy jsme pálivý jídlo nedojedl. Noc pak byla chvílemi divoká :).
Pak ale přišel čtvrtek a s ním ranní SMS od Ládika, že se jako první z nás Vonáků potatil – večerní program byl tedy jasnej a dohodli jsme se, že se sejdem večer u Ládi v Řepích a pořádně to zapijem (aby bylo dítě zdravé, jak se říká…). Kolem sedmé jsme se začali scházet – prohibice byla sice zrovna ten den zmírněná, ale regály v tescu zely prázdnotou, tak jsem musel spoléhat na domácí zásoby řepáků – alkoholiků a radši jsem koupil chlebíčky. Za těch 3 a půl hodiny, co jsem tam byl jsem vypil: půl flašky vína, 2 skleničky coly a 5 nebo 6 panaků různejch druhů. Láďa vyprávěl, ukázoval fotky a taky jsme si na youtube pouštěli muziku (hlavně našeho mládí – 90. let :)). Domů jsem přišel před půlnocí a padl jsem.

Druhý den nás čekala mafiánská párty – resp. Kmotr maratón u Mehehehů, kam kromě nás dorazil ještě Ondra s Káťou. Na programu odpoledne/večera byla projekce všech tří dílů Kmotra a samozřejmě pití a výtečné občerstvení, které opět Kví i Mehehe připravili – domácí pizza, bruschetty, různý sýry apod. Měl jsem pak výčitky, jak jsem se tam cpal, vzhledem k hubnoucímu úsilí :). Projekci samotnou jsme začali kolem pátý odpoledne a jelikož jeden díl Kmotra má většinou kolem tří hodin, tak jsme i s pauzama skončili až ve 4 ráno (a u posledního dílu jsme se museli hodně přemáhat a neusnout). Příště bych se přimlouval za projekci dvoudílných příběhů a né trilogií :))

Sobotu jsme skoro celou prospali a to i včetně dalšího Láďova zapíjení u Prince Miroslava a já kromě obligátního běhu ten den neudělal vůbec nic. V neděli jsme se aspoň pěšmo vydali na vycházku do prahy do Thajské (nebo vietnamské?) NEB.O, kde jsem si dal Pho-bo a taky jsme doukoukali konečně všechny díly Boardwalk empire včetně dvou nových, ve kterých se to opět začíná hezky roztáčet….

Už se těšim na další víkend 🙂
Luke

One response to “Prodloužený mafiánský víkend…

  1. Mehehe Říjen 4, 2012 (3:04 pm)

    Musím ale říct, že poslední dva díly Boardwalku teda slabota – nějak se tam nic neděje. Snad je to jen klid před bouří…

Zanechat Odpověď

