TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

hubnutí – týden 4.

Lukyhell pilně čte, Ládik se pilně stará o mrně, Lou pilně pracuje, Ashman pilně pije a já furt běhám. To je TV VONA posledních dnů :).
Uplynulej běhací tejden rychle doslova uběhnul a já poprvé udělal den pauzy. Po třech tejdench každodenního běhání se začalo ozývat koleno a tak jsem dal na radu několika webovejch rádců a dopřeju si každej tejden den běhací pauzy, aby si nohy trošku odpočinuly. Ten den přišel tuhle sobotu a musim říct, že to docela pomohlo – v neděli při běhu v dešti jsem koleno skoro necejtil :). Jinak váha je po tejdnu zhruba stejná jako minulej tejden a opět jsem dost pil pivo a další nepěknosti…

Dneska jsem se rozhodl změnit taktiku běhání a začít běhat v optimálním tepovým pásmu (to je u mě cca 115-130 tepů za minutu) – prý je to pak efektivnější a spalují se tuky a né cukry – no nevim, z chemie jsem vždycky propadal, ale rozhodl jsem se že to zkusím a rovnou jsem takhle dneska běžel – ve výsledku je běh pomalejší než jsem byl zvyklej (9km/h vs 11km/h) a lépe vystačej síly, takže dneska jsem uběhl v kuse mých rekordních 3,5km. Prokládám to veslováním a to mě docela baví, tak jsem zvědavej, jak se to projeví za tejden.

Tak já běžim
Luke

2 responses to “hubnutí – týden 4.

  1. ladik Říjen 11, 2012 (9:20 pm)

    na ty kolena bacha. ono behat v devadesati kilech s blbejma botama na tvrdym povrchu neni zadna sranda. abys pak misto reseni problemu s vahou nemusel resil slozitejsi problemy s kloubama.
    ja ti doporucuji kolo nebo plavani. tam klouby netrpi a taky se zapotis… 🙂

  2. Luke Říjen 12, 2012 (6:08 am)

    Jo jo, na to dávám bacha a noha je už v pohodě, stačil den klidu.. jinak dneska překonanej další milestone – poprvé pod 85Kg – sice ráno a nenajedenej, ale i tak to potěší 🙂

Zanechat Odpověď

