TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Hubnutí a běhání– měsíční rekapitulace

Tak dneska je to přesně měsíc, co jsem začal běhat. Za tu dobu jsem uběhl zhruba 85km a z původních 91Kg jsem se dostal na nynějších 85kg. Kromě váhy ale pociťuju i změny v celkové kondici, kdy se už nezadejchávám po vyběhnutí schodů, na koncertě při zpívání nelapám po dechu v You can´t do that a celkově se cejtim líp.

A plán na další měsíc? Vytrvat, běhat a cvičit a uvidí se. Tak za měsíc to tu zde zas zhodnotim.

Luke

2 responses to “Hubnutí a běhání– měsíční rekapitulace

  1. Mehehe Říjen 17, 2012 (3:01 pm)

    Někdo by tu měl začít psát statistiky, kolik kg jídla snědl a litrů alkoholu vypil..atd. Ať se to tu trochu srovná 😀

  2. Ashman Říjen 17, 2012 (4:56 pm)

    Hm, dobrá: v pátek jsem vypil deset plzní. V sobotu odpoledne jsem se v ambiente přežral tak, že jsem byl schopen něco sníst až v neděli v podvečer…

Zanechat Odpověď

