TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Běhání – rekapitulace druhý měsíc

Další nudnej běžeckej blog –  je to tak, většina kamarádů si kvůli tomu ze mě dělá legraci, jen Ládik mě po ICQ podporuje  –  ale já vydržim! :).Dnes je to  přesně dva měsíce od prvního vyběhnutí, uběhnuto mám 170Km a za ty dva měsíce jsem z necelých 91Kg srazil váhu na současných 83Kg.

 Denní běžecká porce

Běhávám 6x do týdne a jeden den – zpravidla v neděli – „odpočívám“. První měsíc jsem běhal 3km denně, koncem října mi to ale přestalo stačit a nyní běhám denně 3,5-5Km a často kombinuju normálně běh s intervalovou metodou  (např. 200m běžet normálně, dalších 300m co nejrychlejc můžu, pak zas 2 minutky normálně atd), která prý pomáhá zrychlovat metabolismus či co.  Navíc už dlouho nemusim dělat pauzy v běhání a vše uběhnu v kuse.

Nechápu, jak to dělaj ti závodníci – světovej rekord na 5Km je kolem 13ti minut. Já jsem rád, že to uběhnu za 30 minut :).

Jelikož běhání má prý tendenci oslabovat svaly (teda kromě těch na nohou), tak před běháním ještě posiluju na veslařským trenežéru a tam jsem odvážně ze zátěže 5 přešel na zátěž 6  a posiluju 5 – 10 min denně. K tomu ráno a večer doma lehy/sedy na posilování břišních svalů, takže za chvíli ze mě bude druhej Arnold! 🙂

Musím říct, že už jsem si na pravidelnej pohyb v práci zvyknul –  běh se mi stal vlastně takovou přirozenou součástí pracovního dne a často se na něj těšim a myslím, že jen tak nepřestanu – trochu se jen bojim Vánoc a volna, ve kterém se na běhací pás nedostanu (a venku mě to běhání v zimě moc nebaví), ale to nějak zvládnu.

Jídlo a pití
I když jsem měl předsevzetí, že začnu jíst hodně zdravě a alkohol co nejvíc omezím, připadá mi, že se stravuju furt stejně jako třeba v létě – tj těstoviny, obědy od Inda či bagety, občas salát, ovoce a zelenina a jednou týdně mé chilli. Alkoholu se taky nevzdávám a piju čím dál… stejně jako dřív J Snažím se tedy aspoň moc při konzumaci alkoholu nejíst (alkohol prej dělá to, že tuky z jídla se skoro žádný nespálej a rovnou se ukládaj do tukovejch zásob těla – to je prej důvod, proč se po pití piva tloustne – tedy ne z piva ale z toho jídla při něm).

A plán na další měsíc?  Tak samozřejmě vytrvat, denní porci běhání bych chtěl mít 4 – 5Km a víc se věnovat tý intervalový metodě. Omezit jídlo na večer a nejíst pozdě před spaním, což se mi teď občas daří a mému úsilí to rozhodně nepomáhá.

Luke

2 responses to “Běhání – rekapitulace druhý měsíc

  1. Lou Listopad 14, 2012 (9:05 pm)

    Jen tak dál, Arnie 🙂
    Brzy tě obsadíme do vonácký verze Conana Barbara 🙂

  2. ladik Listopad 15, 2012 (6:37 am)

    Dobry Luke. Drz se. Ten pohyb je klicovy. A pak zkus jeste radu meho kamarada „do 18h jist jak chces a po 18h uz nic“

Zanechat Odpověď

