TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Konec

Když jsme před pár lety v tvvona přemýšleli, jestli nepřejít na májský kalendář, Luke tenkrát prohlásil, že Vona už je stejně mrtvá. Teď se tomu můžeme jen smát, že jsme v blahé nevědomosti a lenosti přenastavovat veškerou elektroniku na nové datum nepřešli a konec světa se nás tím pádem netýká.
Současného dění se také týká náš nový dokument o lámání větviček jehličnatých stromů na vánoční stoly.
Budu citovat ze závěru dokumentu: „..a ty stromy to fakt bolí. Šlehejme své ego třeba kabelem od vysavače.“
Lidi, nepanikařte. TV VONA točí dál

Ladik

4 responses to “Konec

  1. Luke Prosinec 21, 2012 (6:58 am)

    Já pevně věřím, že ten konec dneska příjde – nechce se mi totiž o víkendu ten domácí bordel uklízet…. 🙂

  2. Ladik Prosinec 21, 2012 (7:19 am)

    V kuchyni máš nůž, ukonči to sám. 🙂

  3. Luke Prosinec 21, 2012 (9:00 am)

    Hezky to dneska napsal Jarda Jágr na svém Facebookovském kanálu:
    „21.12.2012. Datum, které má něco ukončit a možná i něco nového začít. Nejdříve se spekulovalo o různých katastrofách,příletu mimozemštanů, dokonce i o kolapsu a konci celého světa! Až dneska jsme se dozvěděli, co tím MAYOVÉ mysleli.Žádný konec světa. Jen konec české vlády!! Doteď mi nejde do hlavy, jak to ti Mayové mohli vědet, že se paní Peake nedomluvi s panem Necašem na podpoře koalice:):) Jdu si lehnout, beru si dva prášky na spani, vypínam si telefon, tak mě prosim nebuďte. Kdyby se doopravdy něco dělo, tak bych byl rád, kdybych to prospal. A nezapomeňte to natočit.Ať se na to podívám, až se probudím. Doufám, že se nevzbudím vedle zeleného panáčka s velkými tykadly!:) Jasně, je to psaný humorně a snad nám humor vydrží i do zítřka…:) Máme stále pro co žít. A život je skvělej!“

  4. Luke Prosinec 21, 2012 (1:02 pm)

    Jágr perlí – dneska ještě jeden tématickej status: 🙂
    „21. 12. 2012. Co se mi stalo, co mě čeká a nemine. Jak jsem včera psal, tak jsem také udělal. Vzal jsem si prášek na spaní a zalehl. NIkdy bych neřekl,jak může taková malá kulička člověka zblbnout:) Vzbudil jsem se po deseti hodinách a nevěděl jsem,
    kde jsem. Fakt jsem si myslel, že je konec světa! A k tomu jsem měl během spánku asi 49 snů spojených dohromady:) To by nerozluštil ani Antifón, nejznámější vykladač snů:) Teď už chápu doktory, že zakazují kombinaci alkoholu a prášků na spaní. A to si vemte, že já jsem vůbec nic nepil!!:) Ve dvanáct hodin jsem viděl první létající talíř. Ne na obloze, ale na stole, a místo světýlek měl špagety s kečupem….:)
    Za chvíli vyzvedávám jednoho „marťana“ (kamaráda a řidiče Šánu) a jedeme na konec světa (Chomutov):) V 17.30 se tam odehrává poslední boj na Zemi o nadvládu světa mezi dobrem (kladenští Rytíři) a zlem (chomutovští Piráti). Pokud vyhraje dobro (mělo by, v pohádkách to tak vždy bývá), tak odjíždím do Prahy oslavit toto skvělé vítězství dobra nad zlem do restaurace Maxim. To je můj plán na den, který má být podle Mayů poslední. Doufám, že se Mayové o den nesekli. Zítra bych už to kvůli únavě nedal!…..:) A jak budete trávit dnešní den vy?“

Zanechat Odpověď

