TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Zhodnocení roku 2012

Letošní Vánoce jsme pojali poněkud odlehčeně – žádnej salát ani řízky či čočkovka- zkoukli jsme řadu filmů, vypili jsme litry vína a jamesona, byli v kině, předevčírem jsme si dali kohouta, mušle a šneky v La Gare a já včera přežil natáčení Neanonymních Alkoholiků – Smrťáckýho speciálu (hehe, narozdíl od Lukyhella :))

Silvestr ale už klepe na dveře a s ním i pravidelné zhodnocení a rekapitulace roku a tak to nebudu protahovat…

Z letošního roku byla pro mě nejsilnějším zážitkem naše svatba s Žábou a hlavně svatební cesta do Paříže – obojí se vyvedlo a mohu ujistit všechny, že svatby se není třeba bát, pokud si člověk najde „tu pravou“ 🙂

Dále mi letos udělalo radost:

– spousty dobrého jídla, které jsme na spoustě místech ochutnali
– filmy Nedoknutelní a The Artist
– CD od Paula „Kisses on the bottom“
– běhání a hubnutí
– výlet do Vídně
– Poirot párty u nás doma
– Playstation a NHL 13 🙂
– koncert Bruce Springsteena v Edenu
– koncert k 10ti letům Basketles, který jsme odehráli na Palmovce
– Jágr a jeho výkony v Kladně…
– … a spousta maličkostí a všichni ochotní a pohodoví  lidé, kteří se usmějou a nejsou furt permanentně „nasraný“….

A co se mi na tomhle roce nelíbilo?
– opět smrťáci (Škvorecký, Donna Summer, Scott McKenzie, Neil Armstrong, Ray Bradbury….) a to i v rodině…
– tátova nemoc
– stávka v NHL
– pesimisti, co viděj jen to špatný a na všechno si věčně stežujou 🙂

S TV Vonou jsme toho letos moc nenatočili – jen člověka, který miluje stromy a roztočili jsme novou Točnu. Jsou tu ale pravidelní Neanonymní Alkoholici, kteří si na Youtube a Streamu našli řadu pravidelných diváků.

A co nás čeká v roce 2013?
Hodně se těšíme na výlet do Provance, který s Mehehovými chystáme na jaro, na začátku května bude zas mistrovství světa v hokeji, který chci sledovat stejně jako letos … a jinak se nechám překvapit…

A jakej byl rok 2012 u Vás?

Luke

 

 

4 responses to “Zhodnocení roku 2012

  1. Ashman Prosinec 30, 2012 (12:02 pm)

    Rád vidím, že po včerejšku žiješ.

  2. Lou Prosinec 30, 2012 (9:13 pm)

    Já jsem letos prožil nejhorší Vánoce za poslední roky. Přesně 24.12. ráno mi začalo být špatně a od 25.12. už jsem jen ležel s teplotou v posteli a jen kašlal a smrkal. Dlouho mě takhle nic neskolilo. Naštěstí to vypadá, že už to bude lepší.
    Je to ale asi taková symbolická tečka za celým tímhle rokem. První polovina roku byla dobrá, ale od srpna to šlo všechno do háje. Hádky v rodině kvůli domu, nesmyslná restrukturalizace v práci… budu rád, když tenhle rok půjde do háje a v tom příštím se to zase začne obracet k lepšímu.

    Většinou si předsevzetí nedávám, ale tentokrát si jedno dám – budu se víc snažit o to, abychom začali zase pravidelně natáčet. Zachraňujou nás alkoholici, ale zdá se mi to málo. Je potřeba dotočit Točnu a začít další projekty (reportáž o hnutí Black war bude). Není nutné, abych točili každý měsíc, ale aspoň jednou za dva měsíce bychom mohli něco natočit.

  3. Ashman Prosinec 30, 2012 (9:33 pm)

    Tos měl podobný Vánoce jako já. Akorát mě to složilo o dva dny dřív.

  4. Kví Leden 1, 2013 (1:30 am)

    Čočka se jí až na Nový rok, to ještě stihnete 🙂

Zanechat Odpověď

