TV VONA

Ladik, Luke, Lukyhell, Lou a Ashman. Nablogujeme se Vám do hlavy

Hepatitida E

Tak nám včera v práci přišel veselý e-mail – na našem pracovišti (naštěstí tedy né přímo u nás v týmu) se vyskytl případ žloutenky a dostali jsme nařízeno jít povinně na preventivní krevní testy. Dneska nám do práce přinesla hygienička rozhodnutí Hygienické stanice hl.m. Prahy a já mám až do výsledků těchto testů, na které jdu v pátek, zakázáno účastnit se: kulturních, sportovních či rekreačních akcí, nesmím vařit v restauracích (ha, to jsem zrovna měl v plánu!), darovat krev či orgány  a musím dodržovat osobní hygienu… zkrátka věc, co potěší. Když k tomu přidám mé pondělní divoké zvracení (pevně věřím, že jen po nedělních Ashmanových jednohubkách 🙂 ), tak jsem trošku nervźoní. Zrušil jsem proto zejtřejší koncert, ale doufám, že testy budou ok – hygienička nás trošku uchlácholila, že u tohohle typu je nakažlivost jen cca 2 – 5 procent  a já dokonce dodržuju i základní hygienické náviky (pravidelná zimní i letní koupel + ruce a nohy po každém jídle a WC!) , tak snad to bude ok.  Ale i přesto se Vám  budu pár dní vyhejbat (ha, teď mám dobrou výmluvu, když nebudu někam chtít jít nebo někoho vidět 🙂 ), než budu mít jistotu, že jsem ok

Luke

2 responses to “Hepatitida E

  1. Ashman Leden 9, 2013 (8:23 pm)

    Piva s tvym blitím asi nemaj nic společnýho, co?:)

  2. Lou Leden 10, 2013 (12:02 am)

    Hepatitida E? Tu kdysi měla jedna spolužačka na Vošce. Přivezla si jí z Indie. Je to prý exotická varianta Hepatitydy A. Pořád lepší než nějaký céčko. Taky jsem šel tehdy na testy, ale vše bylo OK. Nakazit se prý dá vyloženě jen když člověk pozře nějaký výkaly. V tý Indii to kamarádka chytla z vody, kam asi konalo potřebu nějaký zvíře.

Zanechat Odpověď

